AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Aahrrrg! Er så dritt lei ungdommer som spiller tiktok med musikk på buss/bane!! Er det ingen foreldre som lærer dem sosial intelligens og at det går an å bruke airpods/headset for å ikke plage alle andre med denne lydforurensningen? Det er gjerne flere på en gang som holder på, og ny sang hvert 5.sekund. Blir helt ør i hodet av den ekle stressende diskante lyden. Det aller verste er når det skjer på restaurant eller kafe. Da blir jeg så irritert!! Siden det er så mange ungdommer som holder på sånn nå, må man bare forvente at dette er det nye normalen? Og for den saks skyld foreldre som gir mobil/ipad med lyd til småbarn for å avlede dem. Hva skjedde med "ikke forstyrre andre"... selv om man har lavt volum så høres jo den skjærende lyden på lang avstand. Puuuuhhh måtte bare få det ut etter en lang busstur. Anonymkode: 8d975...223 3
Honey Dew Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Nå vet vi jo at ungdommer aldri hører på hva voksne sier.
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars Helt enig, men slik har verden blitt dessverre. Det verste er når voksne foreldre lar sine små barn bruke mobilen sin/ipad med HØY lyd i det offentlige rom og ikke forstår at det forstyrrer. Er lydsensitiv og blir stresset og sliten I hodet. Det samme med voksne folk som snakker høyt mobilen med høytaler på inne på buss/tog/venterom Anonymkode: 9103e...b49 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars Opplever at godt voksne personer også gjør dette. Jeg har mange ganger bedt dem skru av, og mange gjør det, eller de flytter seg. Mang en gang har jeg observert voksne foreldre sitte med mobil hele tiden, mens mindre barn i vogn desperat søker deres oppmerksomhet. Grusomt å se. Anonymkode: b1f71...5de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå