Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kjempen
Skrevet

Jeg ser at dette er tema her på KG i dag. Selv er jeg voksen man og har voksen kjæreste. Jeg synes det er flott at kvinner som har kropp til det kler seg ungt, stilig og sexy selv om de er voksne. F. eks. Trange jeans er flott på en slank dame selv om hun er voksen. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, det finnes mange flotte, godt voksne kvinner som kler seg pent. Har planer om å bli en av dem selv når jeg blir eldre.

Skrevet
Ja, det finnes mange flotte, godt voksne kvinner som kler seg pent. Har planer om å bli en av dem selv når jeg blir eldre.

Veldig enig. :)

Kan ikke si at jeg er det nå... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe - litt umodent skrevet synes nå jeg - artikkelen altså. :ler:

Litt selvsensur kunne kanskje KG operert med.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er vel og greit å kle seg pent/sexy når man er godt voksen. Men jeg steiler allikevel når jeg ser 50-åringer i Bik Bok-jeans, med WOW-hettegenser i rosa, og de gamle Buffalo-platåskoene som var mote for endel år tilbake. Komplett med masse solarium og bleket hår med extensions. Ja, jeg har sett det. IRL.

Skrevet

Enig med Elphaba. Trange jeans kan funke til du er godt voksen - spørsmålet er jo helt hva du kombinerer det med! Stor forskjell på feminin kåpe eller kort boblejakke, draktjakke eller trang hettegenser, feminine sko og fjortisaktige joggesko osv. osv.

Gjest GreenSky
Skrevet
Det er vel og greit å kle seg pent/sexy når man er godt voksen. Men jeg steiler allikevel når jeg ser 50-åringer i Bik Bok-jeans, med WOW-hettegenser i rosa, og de gamle Buffalo-platåskoene som var mote for endel år tilbake. Komplett med masse solarium og bleket hår med extensions. Ja, jeg har sett det. IRL.

:overrasket:

Gjest Bite me
Skrevet

:Nikke:

Gjest Bite me
Skrevet

Har sett dem selv. Det er ikke noe pent.... men men... :ler:

Skrevet

Jepp, det er Elphaba sine eksempler jeg ser på som skrekken, ikke det at 50åringer går i trange jeans, har man kropp til det spiller det ingen rolle hvor gammel man er. Det er når 50åringer går i klær som er beregnet på fjortiser jeg får noja, da snakker vi om garderobe fra BikBok, gjerne en kortkort boblejakke fra Vero Moda, og laaangt hår, selv om halvparten av håret hun hadde som 20åring har falt av etter ørten farge/permanentbehandlinger.

Og 50åringer i babyrosa uniform får jeg også noja av, skal man ha rosa bukse, rosa topp, rosa veske og rosa hårstrikk bør man være omtrent fire år.

Gjest Gjesta
Skrevet
Og 50åringer i babyrosa uniform får jeg også noja av, skal man ha rosa bukse, rosa topp, rosa veske og rosa hårstrikk bør man være omtrent fire år.

Jeg tok et kurs på universitetet for en stund siden (4000-nivå, så beregnet for doktorgradsstudenter), og der var det en dame som var akkurat slik; til og med mobiltelefonen og alle pennene var rosa... :overrasket:

Skrevet

Hihi, nesten dusk på pennen også? :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Hihi, nesten dusk på pennen også?  :ler:

Ja, og hårstrikk med blomster på. Og hun var sannsynligvis den eldste i gjengen. De fleste var ca 30, hun var mer på foreldrealder. :ler:

Skrevet

Alt er lov, så lenge du gjør det med verdighet. :Nikke:

Gjest camillo
Skrevet

Jeg klarer ikke å irritere meg over sånne som hun med 'babyrosa uniform'. Hun liker vel rosa, da? :erter:

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Jeg klarer ikke å irritere meg over sånne som hun med 'babyrosa uniform'. Hun liker vel rosa, da?  :erter:

Pøh, du er bare så veldig politisk korrekt :sjarmor: Du vet, det er forskjell på å legge merke til og å irritere seg over.

Endret av Elphaba
Skrevet
Alt er lov, så lenge du gjør det med verdighet. :Nikke:

Prøvde å oversette grace, men det funket ikke så bra ser jeg. Men det var det jeg mente. :)

Skrevet

Dumme meg jeg har aldri likt rosa......tror ikke det blir et problem når jeg runder 50 :sjarmor:

Skrevet

Flaks! :ler:

Og nei, det er IKKE lov å like rosa når man er 50, dermed basta!! :ler:

Gjest camillo
Skrevet
Pøh, du er bare så veldig politisk korrekt :sjarmor: Du vet, det er forskjell på å legge merke til og å irritere seg over.

Jo'a, men jeg mener at jeg ikke tenker noe negativt hvis jeg ser det. Jeg kan godt legge merke til det, siden det er uvanlig, men jeg mener ikke så mye om det av den grunn. Synes det er litt morsomt, kanskje.

Det er helt sant. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...