AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Noen vil si jeg er heldig, men jeg begynner bli litt lei av det. Jeg har 4 forhold bak meg i en alder av 38. Greia er at jeg etter noen par år mister følelser for kjærestene mine. Til den grad at å treffe dem blir et ork og at jeg ikke føler noe romantisk ovenfor dem lenger eller kjenner noe savn. Da slår jeg såklart opp, det eneste kjipe med å slå opp for meg blir at nå må jeg starte på nytt, har trossalt invester tid i disse relasjonene, men jeg klarer meg. Går aldri såret ut av forhold ihvertfall. Og jeg har i løpet av tiden følt jeg elsker den, men poff så er alle de gode varme følelsene borte. Andre som har det sånn? Hvorfor er det sånn? Jeg tør jo ikke lenger gå seriøst inn i noe, fordi mest sannsynlig vil jeg andre etter 2-3-4 år. Anonymkode: 18d99...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Du skriver at du investerer tid, men investerer du følelser, eller flyter du på forelskelsen? I mitt forrige forhold så var jeg konstant forelsket de første fire årene. Så kom og gikk det litt, men de dype følelsene kom etter fire år når forelskelsen hadde lagt seg. Er du lei av dem da? I så fall vil jeg påstå at de ikke appellerte til deg i utgangspunktet, men at du lurte deg selv til å tro det. Anonymkode: 08fa5...ec2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Gir du opp straks tvilen kommer? Alle har jo bølgedaler- ville du digget din beste venninne om du så henne nesten 24/7? Jeg kan få veldig klaus selv, og føle jeg vil være alene for alltid. Dette inkluderer familie for meg, jeg blir helt utladet og trenger fred. Men jeg går aldri fra mannen eller kutter familie av den grunn, jeg vet de tankene går over straks jeg har hentet meg litt inn igjen. Mannen min er samme, flotte kar han alltid har vært og i dårlige perioder minner jeg meg selv på hvor heldig jeg faktisk er. Man er ikke nyforelsket resten av livet, men man har plenty gode følelser for personen uten det, hvis forholdet er bra. Anonymkode: 4cfe9...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde det sånn til jeg traff mannen jeg fikk barn med. Har lurt på om vi ville holdt sammen uten barn. Det knytter oss sammen på en annen måte enn jeg har opplevd tidligere, og det har skapt et bånd som jeg vil si er utenkelig å bryte, og en kjærlighet som styrkes med tiden. Anonymkode: 313f2...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Går du raskt inn i forhold? Anonymkode: e2e5f...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Kan hende du er selvopptatt eller beskytter deg selv. Anonymkode: fbc5d...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Kan det være at du bare aldri har elsket noen før? Jeg har vært forelsket i mang en mann opp gjennom og mistet følelsene enda raskere enn 4 år, men først da jeg fikk oppleve ekte kjærlighet (som jeg trodde det var med de også) gikk aldri følelsene over og jeg elsker fyren fremdeles 13 år senere. Innså da at jeg faktisk aldri har elsket enn mann før han. Anonymkode: 68ebd...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan det være at du bare aldri har elsket noen før? Jeg har vært forelsket i mang en mann opp gjennom og mistet følelsene enda raskere enn 4 år, men først da jeg fikk oppleve ekte kjærlighet (som jeg trodde det var med de også) gikk aldri følelsene over og jeg elsker fyren fremdeles 13 år senere. Innså da at jeg faktisk aldri har elsket enn mann før han. Anonymkode: 68ebd...02f Takk for ærligheten din. Dette gjorde meg vondt å lese 💔 Hvordan har du det idag? Er du i forhold eller er du singel? Anonymkode: 08fa5...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Takk for ærligheten din. Dette gjorde meg vondt å lese 💔 Hvordan har du det idag? Er du i forhold eller er du singel? Anonymkode: 08fa5...ec2 Takk, det går bra med meg altså 😊❤️ Han endte forholdet etter 10 år sammen pga nesten livslang depresjon han slet med og han ville ikke dra meg ned lenger (hans ord) til tross for at jeg sa jeg ville være med han uansett. Har vært singel siden bruddet for 3 år siden, dater ikke og antar jeg forblir singel livet ut. Anonymkode: 68ebd...02f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå