Gå til innhold

Problemer med Klarna??

rudolf-75

Anbefalte innlegg

Klarna reklamerer for at de er en sikker betalingsløsning, men det stemmer overhodet ikke.  Jeg har sett flere historier der folk sliter med å få refundert uriktige beløp som er trukket fra kontoene deres og det ender med at de må kontakte en tredjepart for å få ordnet opp i rotet.

Her er en historie der TV2 måtte rydde opp men det finnes vel utallige historier som har endt med tap for de kundene som har gitt opp når de slutter å svare på telefon, mail eller andre henvendelser. Utrolig at en bank kan oppføre seg på den måten.

https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/klarna-mareritt-der-rok-feriepengene/17436564/

Endret av rudolf-75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er nok varierte erfaringer. Jeg har aldri hatt problemer med dem og opplever kundeservice, retur etc som uproblematisk. 

Anonymkode: 84e2d...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har brukt klarna mye og aldri hatt problemer 

Anonymkode: f1aa6...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klarna er etter min erfaring mindre seriøst enn Temu.

Verste økonomiske opplevelsen jeg har hatt i hele mitt voksne liv, var med Klarna. Jeg vant til slutt.

Anonymkode: 30f2c...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Klarna mye og har aldri opplevd problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolte på Klarna inntil de ikke klarte å trekke beløpet fra mitt registrerte kort ved forfall. Umulig å stole på fremover. Selvfølgelig var det dekning på konto. Kommer til å unnå de fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lar aldri andre trekke noe som helst fra mine bankkontoer, unntatt boliglånet. Hadde aldri tillatt Klarna å sitte der og trekke noe fra min konto. Jeg bestiller enten med faktura (som jeg betaler selv manuelt eller med e-faktura) eller med kredittkort. Betaler man med kredittkort er det stort sett en grei sak å reklamere på noe som er feil med en transaksjon eller urettmessig belastning på kortet.

Når man leser om den håpløse kundeservicen til Klarna i artikkelen det linkes til å tråden her, så vet jeg i hvert fall at jeg aldri skal ta sjansen på noe sånt heller, som å la Klarna trekke fra min konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett dumt å ha mye penger på en konto som man har visa, mastercard eller andre kort på. Selv har jeg flere konti og bare et begrenset beløp på kort-kontoen slik at tapet blir begrenset om det skulle skje noe.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt klarna mye, aldri hatt problemer med dem. Betaler alltid hele regningen ved forfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har boikottet klarna! Har tidligere alltid handlet på nett å brukt klarna faktura som betalingsmiddel, men da jeg kom ut for en useriøs nettbutikk så var det så å si nesten umulig å komme i kontakt med klarna for å ordne opp. Jeg holdt på i 2-3 mnd. før saken ble løst, heldigvis til min fordel. Da hadde jeg også vært i kontakt med forbrukertilsynet for å få ordnet opp i saken. Mange hadde nok gitt opp og bare betalt fakturaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...