Gå til innhold

Problemer med Klarna??

rudolf-75

Anbefalte innlegg

Klarna reklamerer for at de er en sikker batalingsløsning, men det stemmer overhodet ikke.  Jeg har sett flere historier der folk sliter med å få refundert uriktige beløp som er trukket fra kontoene deres og det ender med at de må kontakte en tredjepart for å få ordnet opp i rotet.

Her er en historie der TV2 måtte rydde opp men det finnes vel utallige historier som har endt med tap for de kundene som har gitt opp når de slutter å svare på telefon, mail eller andre henvendelser. Utrolig at en bank kan oppføre seg på den måten.

https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/klarna-mareritt-der-rok-feriepengene/17436564/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er nok varierte erfaringer. Jeg har aldri hatt problemer med dem og opplever kundeservice, retur etc som uproblematisk. 

Anonymkode: 84e2d...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har brukt klarna mye og aldri hatt problemer 

Anonymkode: f1aa6...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klarna er etter min erfaring mindre seriøst enn Temu.

Verste økonomiske opplevelsen jeg har hatt i hele mitt voksne liv, var med Klarna. Jeg vant til slutt.

Anonymkode: 30f2c...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolte på Klarna inntil de ikke klarte å trekke beløpet fra mitt registrerte kort ved forfall. Umulig å stole på fremover. Selvfølgelig var det dekning på konto. Kommer til å unnå de fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lar aldri andre trekke noe som helst fra mine bankkontoer, unntatt boliglånet. Hadde aldri tillatt Klarna å sitte der og trekke noe fra min konto. Jeg bestiller enten med faktura (som jeg betaler selv manuelt eller med e-faktura) eller med kredittkort. Betaler man med kredittkort er det stort sett en grei sak å reklamere på noe som er feil med en transaksjon eller urettmessig belastning på kortet.

Når man leser om den håpløse kundeservicen til Klarna i artikkelen det linkes til å tråden her, så vet jeg i hvert fall at jeg aldri skal ta sjansen på noe sånt heller, som å la Klarna trekke fra min konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...