Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mannen har for tiden bosatt seg hos sin far. Dette fordi han er fast bestemt på at 10.000kr burde være mer enn nok. Han kunne strekke seg til å betale 1500kr mer sa han, slik at totalsummen han skulle betale var 11.500kr pr mnd, noe jeg er totalt uenig i. Vi ble enige om at han skulle flytte til sin far midlertidig for å slippe eventuelle krangler som garantert ville oppstått her hjemme om han ble boende mens jeg finner ut av ting. Han insisterte da selvfølgelig(??) på at han ikke skulle betale noe her hjemme fra den dagen han flyttet… 
All dokumentasjon på mine utførte betalinger, samt hans innbetalinger til meg er videresendt min advokat. Han ser på saken, og jeg skal i et møte med ham førstkommende onsdag. 
Så sånn er ståa akkurat nå… 

TS

Anonymkode: e8cb7...7a1

Godt å lese at du får profesjonell hjelp👏👏

Anonymkode: 2d9a8...c69

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 22.48):

Fordi min samboer vippser meg? 

Anonymkode: e8cb7...7a1

Det er jo i tillegg idiotisk å bruke Vipps når det koster gebyr. Han skulle hatt fast bankoverføring med automatisk trekk på halvparten av utgiftene. Og selvsagt går dette utover barna. De kunne hatt en familie med mye mer penger å rutte med - flere ferier, opplevelser, en stabil familie, sparing til dem osv 

Anonymkode: b9a66...e5b

Skrevet

Dette MÅ jo være tull!!

HVORFOR i alle dager krever du ikke penger? Si at det ikke er nok til å betale regningene, for det er det jo ikke? Hva faen? Unnskyld meg, men du MÅ skaffe deg ryggrad. Han utnytter deg, og du lar han gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...