AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Er det frekt å bare bestille selve bildene og ikke full pakke med innramming også? Hva tjener dere egentlig mest på? Anonymkode: 55b17...6e7
Honey Dew Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Det går helt fint. Rammer får du jo kjøpt andre steder.
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars Jeg er fotograf (jobbet ikke med det fulltid) og har aldri solgt med print/rammer. Syntes bare det er styr og tjener ikke noe særlig på det. Jeg har derimot vært behjelpelig til å veilede folk som ønsker print osv. Har også samarbeidet med en dame som har printet som jeg har henvist folk til. Syntes jo det er skikkelig gøy når folk ønsker å ha bildene mine på veggen og ikke bare på Instagram. Anonymkode: 58466...a8f
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars Så jeg er ikke kjip når jeg da bare kjøper bildene og fikser ramme utenom? 😃 TS Anonymkode: 55b17...6e7
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Selger kun digitalt bildegalleri. Anonymkode: ab716...78b
AnonymBruker Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars Har aldri levert trykk eller rammer, kun digitale bilder. Anonymkode: 02d07...11c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå