Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2002 #1 Skrevet 19. november 2002 Hei! Er på min 35 dag uten mens...dvs. ca. 1 uke over tiden. Har typiske PMS-/graviditetstegn som ømme bryster og oppblåst mage. Tok en graviditesstest i dag tidlig (Clear Blue), men denne var desverre negativ.... Noen som har opplevd tilsvarende??? Hva kan dette skyldes? Har aldri vært så sen før... Hilsen "fortsatt håpefull" :-)
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2002 #2 Skrevet 19. november 2002 som sagt er vi ikke synske og kan vite om du er gravid eller ikke... mensen symptomer gir akkurat de samme symptomene som graviditetssymptomer, så vent noen dager til og ta en test
Gjest sola Skrevet 19. november 2002 #3 Skrevet 19. november 2002 hei :D det er ikke alltid en graviditetstest slår ut like tidlig på alle , så vent noen dager til før du så tar en ny test. lykke til :D sola
Juli-79 Skrevet 20. november 2002 #4 Skrevet 20. november 2002 Ja, vi er tydeligvis i samme situsjon. Som sagt tok jeg en test på dag 37 - negativ :cry: . Har enda ikke tørt og tatt en ny test (er på dag 44 i dag). Jeg lurer på om jeg rett og slett bare har hoppet over en sykluse denne gangen jeg, så jeg tror jeg avventer litt før jeg tar en ny test (dersom jeg klarer det da, har nemlig en test liggende hjemme ) Du får vertfall ha lykke
Mellon Skrevet 20. november 2002 #5 Skrevet 20. november 2002 Har opplevd det samme. Det viste seg at jeg ikke var gravid. Jeg hadde gått på p- pillen i mangen år og etter at jeg sluttet i sommer fikk jeg regelmessig mensen i tre månder, og så raste hele systemet. Jeg gikk faktisk 55 dager får jeg fikk mensen. Alle testene var negative og jeg var hos gynokolog som kunne fortelle meg at jeg hadde en svak antydning til sjelden eggløsning og derfor ble det som det ble. Ofte kan kroppen starte å produsere hormoner som gir graviditetsymtomer under slike forhold, dette kan i tillegg gjøre det vanskelig å bedømme hva som skjer Det hender også at kroppen av en eller annen grunn kommer i ubalanse, hormonmessig og dette kan også gi utslag i forsinket mensen. Legen sa at dette var et veldig vanlig problem. Litt dumt at kroppen kan lure oss på den måten. Lykke til. Håper du finner ut av det og at resultate er det du håper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå