AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Bruker selv mye fra the ordinary. Ble nysgjerrig på en serie som heter revox. Virker som sanne greia som ordinary men ekstremt billig. Noen som har erfaring med produktene? Er det samme greia eller er the ordinary bedre? Anonymkode: 6368a...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Har du sjekka ingrediensene? Det gir en bra pekepinn. Anonymkode: 5d3c5...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden For det meste gode ingredienser, noen av produktene inneholder parfyme. Vær oppmerksom på at alle produktene deres som hevdes å inneholde retinol, ikke inneholder det, men et retinolester kalt retinylpalmitat. Retinol estere er de svakeste retinoidene og kan passe bra for sensitiv hud. Akkurat retinyl palmitate er blitt en veldig populær ingrediens, men den er dessverre ikke av den mest effektive sorten. Retinyl palmitate absorberes veldig sakte av huden og kan derfor bli eksponert for UV-lys og føre til dannelse av frie radikaler, som kan skade cellene våre. Det anbefales dermed å bruke andre typer retinol esters enn retinyl palmitate. Skulle du allikevel foretrekke denne formen for retinol esters bør produktet brukes kun på kvelden og natten, for å unngå UV-lys. Personlig ville jeg også styrt unna dagkremen med SPF 20, ikke bare fordi den innholder retinyl palmitat, men den inneholder ingen spesielt gode fuktgivende ingredienser. SPF 20 er så lavt at det er nesten unødvendig, så her kan man få bedre produkter til tilsvarende pris. Oljene og de andre serumene er for det meste helt fine og til dels ganske bra, men f.eks. AHA Acids og Vitamin C2% Susepension inneholder lave konsentrasjoner av mindre effektive virkestoffer, så de ville jeg også ha droppet. Noen av produktene tror jeg absolutt er verdt både forsøket og pengene, f.eks. Revox Help Anti Dark Spot Serum og Salicylic Acid 2% Toner, som ikke inneholder sink, slik som TO og The Inkey List sine gjør. Totalt sett vil jeg si at The Ordinary er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå