AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Altså denne siden https://www.skistarshop.com/no Har lyst til å kjøpe en sekk derfra. Anonymkode: f2443...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Har handlet derfra mange ganger, aldri vært noe tull. Det er en seriøs butikk som har utsalg de stedene skistar driver skianlegg (iallfall Trysil og Hemsedal, og kanskje flere steder også). Anonymkode: df38c...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Har bestilt derifra. Tidvis meget gode tilbud. Kjøpte en DB sekk derifra sist. Kan avogtil ta litt lenger tid enn ønskelig med postgangen, men sånn kan skje når en nettbutikk har supersalg og sikkert masse bestillinger å ta hånd om. Bare vær nøye med å lese varebeskrivelsen. Har hørt om folk som bestiller skredsøkersekk og tror de får 80% rabatt, men så har de ikke lest beskrivelsen og fått med seg at det kun er sekken og innholdet mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Har ikke bestilt derfra selv, men de har VELDIG sprikende anmeldelser på Trustpilot. Anonymkode: 3c6d9...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Tusen takk for svar alle sammen. 😊 newman01 skrev (37 minutter siden): Har bestilt derifra. Tidvis meget gode tilbud. Kjøpte en DB sekk derifra sist. Kan avogtil ta litt lenger tid enn ønskelig med postgangen, men sånn kan skje når en nettbutikk har supersalg og sikkert masse bestillinger å ta hånd om. Bare vær nøye med å lese varebeskrivelsen. Har hørt om folk som bestiller skredsøkersekk og tror de får 80% rabatt, men så har de ikke lest beskrivelsen og fått med seg at det kun er sekken og innholdet mangler. Var en db sekk jeg tenkte på faktisk. Hvilken kjøpte du og ble du fornøyd? Anonymkode: f2443...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tusen takk for svar alle sammen. 😊 Var en db sekk jeg tenkte på faktisk. Hvilken kjøpte du og ble du fornøyd? Anonymkode: f2443...0a0 Kjøpte den vanlige for et års tid siden. Fornøyd nok med sekken. Har ingen negative bemerkninger til nettbutikken heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Kjøpte en DB i julegave til sønnen. Veldig fornøyd Anonymkode: 4bf18...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden newman01 skrev (5 timer siden): Kjøpte den vanlige for et års tid siden. Fornøyd nok med sekken. Har ingen negative bemerkninger til nettbutikken heller Takk for tilbakemelding. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøpte en DB i julegave til sønnen. Veldig fornøyd Anonymkode: 4bf18...eb8 Da tror jeg at jeg prøver meg på å bestille, takk for svar. Anonymkode: f2443...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for tilbakemelding. Da tror jeg at jeg prøver meg på å bestille, takk for svar. Anonymkode: f2443...0a0 Bare hyggelig 🙂. Jeg bestilte der pga prisen og den kom fort 🙂 Anonymkode: 4bf18...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå