AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Hei! I morgen skal jeg anmelde exen min. Grunnen til dette er fordi han har filmet meg og flere naken i skjul. I Oktober voldtok han meg da han var full, men da vi snakket om det dagen etterpå skyldte han på alkohol og sa han aldri hadde gjort dette tidligere. Snakket med exen hans da det ble slutt mellom oss der hun fortalte at det samme hadde skjedd med henne, bare at hun også var veldig full og lå å sov. Nå har jeg fått vite at før han møtte meg hadde blitt med ei jente hjem som var ekstremt dritings og de hadde hatt sex og han hadde filmet alt. Kompisen hans har sett denne videoen og han sier at det ser ikke ut som hun er våken engang. Det som jeg syns er veldig dumt i denne saken er jo at vi ble sammen igjen etter hendelsen med oss og vi har hatt sex mange ganger etterpå. Jeg sa til han tidligere at jeg ikke ville anmelde fordi denne hendelsen gikk helt fint. jeg føler meg heller ikke plager av hendelsen. Det som plager meg er at HAN kunne gjore noe sånt + det viser seg at det er flere. r Exen hans ønsker ikke å anmelde da hun sier hun er gått videre og ønsker ikke mere trøbbel med han. Tredje jenta er bestevenninne med moren til barna hans og gudmor, og hun er også god venn med exen min i dag. Jeg har ikke snakket med sistnevnte, men kan garantere at hun aldri vil fortelle politiet om en eventuell voldtekt (hvis det var det). Kan hende at hun ikke er klar over at hun ble filmet da. uansett. I morgen da jeg skal anmelde for disse videoene av meg ønsker jeg å nevne at han har historikk med seksuelle overgrep både i form av voldtekt og filming i skjul. Men vil politiet da anmelde han for voldtekt om jeg ikke ønsker det? Om jeg anmelder han for voldtekt vil jeg ha en ekstremt svak sak og de to andre jentene vil nok nekte å si at det faktisk har skjedd. Anonymkode: 39894...eae
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Bare å anmelde, det kan komme godt med senere med andre jenter. Men anmeldelsen din kommer til å bli henlagt. Politiet bryr seg ikke om slike saker. Har prøvd selv med vold, han hadde også historikk. Anonymkode: 32916...ac6 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars Hvorfor ikke anmelde han for det? Da kan du kanskje hindre at enda en dame blir utsatt for det. Anonymkode: fd0f1...92d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! I morgen skal jeg anmelde exen min. Grunnen til dette er fordi han har filmet meg og flere naken i skjul. I Oktober voldtok han meg da han var full, men da vi snakket om det dagen etterpå skyldte han på alkohol og sa han aldri hadde gjort dette tidligere. Snakket med exen hans da det ble slutt mellom oss der hun fortalte at det samme hadde skjedd med henne, bare at hun også var veldig full og lå å sov. Nå har jeg fått vite at før han møtte meg hadde blitt med ei jente hjem som var ekstremt dritings og de hadde hatt sex og han hadde filmet alt. Kompisen hans har sett denne videoen og han sier at det ser ikke ut som hun er våken engang. Det som jeg syns er veldig dumt i denne saken er jo at vi ble sammen igjen etter hendelsen med oss og vi har hatt sex mange ganger etterpå. Jeg sa til han tidligere at jeg ikke ville anmelde fordi denne hendelsen gikk helt fint. jeg føler meg heller ikke plager av hendelsen. Det som plager meg er at HAN kunne gjore noe sånt + det viser seg at det er flere. r Exen hans ønsker ikke å anmelde da hun sier hun er gått videre og ønsker ikke mere trøbbel med han. Tredje jenta er bestevenninne med moren til barna hans og gudmor, og hun er også god venn med exen min i dag. Jeg har ikke snakket med sistnevnte, men kan garantere at hun aldri vil fortelle politiet om en eventuell voldtekt (hvis det var det). Kan hende at hun ikke er klar over at hun ble filmet da. uansett. I morgen da jeg skal anmelde for disse videoene av meg ønsker jeg å nevne at han har historikk med seksuelle overgrep både i form av voldtekt og filming i skjul. Men vil politiet da anmelde han for voldtekt om jeg ikke ønsker det? Om jeg anmelder han for voldtekt vil jeg ha en ekstremt svak sak og de to andre jentene vil nok nekte å si at det faktisk har skjedd. Anonymkode: 39894...eae Anmeld! Det kan være mange flere enn du vet!!! Sovevoldtekt,nedopet/full Stakkars mennensker! Anonymkode: 1b8a0...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars Det er offentlig påtale du trenger ikke stå bak anmeldelsen. Du forteller hva som har hendt, og ved spørsmål om du ønsker at vedkommende blir straffeforfulgt så svarer du at du lar det bli opp til påtalemyndigheten å avgjøre. Anonymkode: 5a070...d6b 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars Hvis du faktisk ikke ønsker å anmelde han, så skjønner jeg ikke hvorfor du skulle nevne det for politiet. De har ingen bruk for den informasjonen hvis du ikke vil anmelde. Og de kan velge å anmelde selv også. Anonymkode: 0d6bb...9ad
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er offentlig påtale du trenger ikke stå bak anmeldelsen. Du forteller hva som har hendt, og ved spørsmål om du ønsker at vedkommende blir straffeforfulgt så svarer du at du lar det bli opp til påtalemyndigheten å avgjøre. Anonymkode: 5a070...d6b Dette. De du vet om er trolig bare toppen av isfjellet av de kvinnene han har filmet ulovlig og voldtatt. Husk å fortelle politiet om denne kompisen som fortalte deg at din eks har holdt på slik i årevis og at han også viser videoene til andre! Denne kompisen er et viktig vitne i saken. Personlig ville jeg anmeldt ham, for da vil du også ha rett på en bistandsadvokat med det samme. Anonymkode: e3eca...d96 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Skrevet 12. mars Det er ikke du som bestemmer om politiet oppretter sak eller ei. Voldtekt er, som andre forbrytelser, underlagt offentlig påtale. I praksis er selvfølgelig veien lengre til at han blir dømt for voldtekt hvis offeret aktivt motarbeider at han skal bli dømt for det, men straffesaker i Norge er politiet (eller samfunnet, om du vil) mot forbryter og ikke offer mot forbryter. Så du kan risikere at de oppretter sak. Det er samtidig ikke ditt problem om du har en "svak sak". Dette er ingen falsk anklage, og du har jo ikke anstrengt deg masse for å få en eller annen uskyldig mann i fengsel for noe han ikke har gjort. Jeg synes absolutt du skal fortelle om overgrepshistorikken hans. Vil også legge til at det høres ut som du er del av et miljø/en krets der det sikkert er litt lett å bli blind for hvor sinnsykt det du forteller egentlig er. At typen din voldtok deg, men at du har unnlatt å anmelde og forblitt i forholdet fordi det går helt fint og bare var noe dumt han gjorde i fylla, samt at han har voldtatt minst to andre hvorav minst en fortsatt er god venn med ham. Det er selvfølgelig ikke jeg som skal bestemme hvordan dere skal hverken reagere eller forholde dere til dette, bare vær klar over at det høres helt jævla sjukt ut for oss andre. Så tenk gjerne litt gjennom om du kanskje har blitt litt nummen på dette med seksuelle overgrep, uten at det betyr at det faktisk er så bagatellmessig som du kanskje føler nå. Anonymkode: 88cd3...417 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #10 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! I morgen skal jeg anmelde exen min. Grunnen til dette er fordi han har filmet meg og flere naken i skjul. I Oktober voldtok han meg da han var full, men da vi snakket om det dagen etterpå skyldte han på alkohol og sa han aldri hadde gjort dette tidligere. Snakket med exen hans da det ble slutt mellom oss der hun fortalte at det samme hadde skjedd med henne, bare at hun også var veldig full og lå å sov. Nå har jeg fått vite at før han møtte meg hadde blitt med ei jente hjem som var ekstremt dritings og de hadde hatt sex og han hadde filmet alt. Kompisen hans har sett denne videoen og han sier at det ser ikke ut som hun er våken engang. Det som jeg syns er veldig dumt i denne saken er jo at vi ble sammen igjen etter hendelsen med oss og vi har hatt sex mange ganger etterpå. Jeg sa til han tidligere at jeg ikke ville anmelde fordi denne hendelsen gikk helt fint. jeg føler meg heller ikke plager av hendelsen. Det som plager meg er at HAN kunne gjore noe sånt + det viser seg at det er flere. r Exen hans ønsker ikke å anmelde da hun sier hun er gått videre og ønsker ikke mere trøbbel med han. Tredje jenta er bestevenninne med moren til barna hans og gudmor, og hun er også god venn med exen min i dag. Jeg har ikke snakket med sistnevnte, men kan garantere at hun aldri vil fortelle politiet om en eventuell voldtekt (hvis det var det). Kan hende at hun ikke er klar over at hun ble filmet da. uansett. I morgen da jeg skal anmelde for disse videoene av meg ønsker jeg å nevne at han har historikk med seksuelle overgrep både i form av voldtekt og filming i skjul. Men vil politiet da anmelde han for voldtekt om jeg ikke ønsker det? Om jeg anmelder han for voldtekt vil jeg ha en ekstremt svak sak og de to andre jentene vil nok nekte å si at det faktisk har skjedd. Anonymkode: 39894...eae Ikke anklag for voldtekt av andre dersom du ikke er helt sikker på at det har skjedd. Hold det til voldtekten av deg selv, og eventuelt oppgi navnene på kvinnene du mistenker kan ha blitt voldtatt av vedkommende. Dette av hensyn til at du ikke skal bli anklaget for uriktig anklage. Anonymkode: 360d0...6d0
AnonymBruker Skrevet 12. mars #11 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke anklag for voldtekt av andre dersom du ikke er helt sikker på at det har skjedd. Hold det til voldtekten av deg selv, og eventuelt oppgi navnene på kvinnene du mistenker kan ha blitt voldtatt av vedkommende. Dette av hensyn til at du ikke skal bli anklaget for uriktig anklage. Anonymkode: 360d0...6d0 Exen hans har skrevet det til meg, så har det skriflig og jeg tror på henne. Hun andre vet jeg jo ikke.. Anonymkode: 39894...eae
AnonymBruker Skrevet 12. mars #12 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Exen hans har skrevet det til meg, så har det skriflig og jeg tror på henne. Hun andre vet jeg jo ikke.. Anonymkode: 39894...eae Bare pass på og beskytte deg selv. Anonymkode: 360d0...6d0
AnonymBruker Skrevet 12. mars #13 Skrevet 12. mars Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke vil anmelde? Det at dere har hatt et forhold videre med samtykkende sex (all sex er samtykkende, alt annet enn samtykkende sex er faktisk ikke greit) tar jo ingenting bort fra det at han voldtok deg? Det er to ulike ting. Noen kan stjele men også være ærlig for å dra en sammenligning. Altså at man kan gjøre riktige ting i etterkant av å ha gjort noe galt. Det er det han har gjort her. Du er offer nr tre som du vet om, du har ikke ansvaret for å forhindre at det blir et offer nr fire, men du kan og bør bidra med det du vet er sant, du ble voldtatt. Anonymkode: 778b0...d52
AnonymBruker Skrevet 12. mars #14 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke du som bestemmer om politiet oppretter sak eller ei. Voldtekt er, som andre forbrytelser, underlagt offentlig påtale. I praksis er selvfølgelig veien lengre til at han blir dømt for voldtekt hvis offeret aktivt motarbeider at han skal bli dømt for det, men straffesaker i Norge er politiet (eller samfunnet, om du vil) mot forbryter og ikke offer mot forbryter. Så du kan risikere at de oppretter sak. Det er samtidig ikke ditt problem om du har en "svak sak". Dette er ingen falsk anklage, og du har jo ikke anstrengt deg masse for å få en eller annen uskyldig mann i fengsel for noe han ikke har gjort. Jeg synes absolutt du skal fortelle om overgrepshistorikken hans. Vil også legge til at det høres ut som du er del av et miljø/en krets der det sikkert er litt lett å bli blind for hvor sinnsykt det du forteller egentlig er. At typen din voldtok deg, men at du har unnlatt å anmelde og forblitt i forholdet fordi det går helt fint og bare var noe dumt han gjorde i fylla, samt at han har voldtatt minst to andre hvorav minst en fortsatt er god venn med ham. Det er selvfølgelig ikke jeg som skal bestemme hvordan dere skal hverken reagere eller forholde dere til dette, bare vær klar over at det høres helt jævla sjukt ut for oss andre. Så tenk gjerne litt gjennom om du kanskje har blitt litt nummen på dette med seksuelle overgrep, uten at det betyr at det faktisk er så bagatellmessig som du kanskje føler nå. Anonymkode: 88cd3...417 Du har så rett! Det siste du skrev har fått meg til å tenke litt, og ja, det er faktisk helt sinnsykt egentlig. Har nok bare blitt nummen til hele greia. Har vært et helvette med han exen i mange mnd nå, så voldtektsnatta ble bare en bagatell i forhold… takk for et bra svar❤️ Anonymkode: 39894...eae 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #15 Skrevet 12. mars Fortell alt til politet, så kan de selv avgjøre om de ønsker å anmelde han for voldtekt. Du trenger ikke å sensurere her, du er ikke på tiktok! Anonymkode: 79892...25c
AnonymBruker Skrevet 12. mars #16 Skrevet 12. mars Venn av Marius (kongefamilien)? Anonymkode: 16a72...c2a
AnonymBruker Skrevet 12. mars #17 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Fortell alt til politet, så kan de selv avgjøre om de ønsker å anmelde han for voldtekt. Du trenger ikke å sensurere her, du er ikke på tiktok! Anonymkode: 79892...25c Trenger ikke sensurere, men man må skille på hva man vet, og hva man tror. Anonymkode: 360d0...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå