Summer00 Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Hei!😊 Tok en test i dag. Alle de andre jeg har tatt før var mye svakere, dette er den første eggløsningstesten jeg tar som har en såpass sterk strek😊 Ser dette ut som en positiv eggløsningstest? Endret 17 timer siden av Summer00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Summer00 skrev (3 minutter siden): Hei!😊 Tok en test i dag. Alle de andre jeg har tatt før var mye svakere, dette er den første eggløsningstesten jeg tar som har en såpass sterk strek😊 Ser dette ut som en positiv eggløsningstest? Mine ble som oftest slik rett før LH-toppen. Hvis du tar en test i ettermiddag så er nok teststreken sterkere enn kontrollstreken. Et tips er å teste med digital for å dobbeltsjekke så sterke streker. Anonymkode: d00f0...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Den er ikke positiv, streken skal være like sterk eller sterkere enn teststreken. Men ta en ny nå, mest sannsynlig blir den positiv i dag eller i morgen. Anonymkode: 2edf2...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå