AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Del Skrevet 12. mars I går fikk jeg en sms fra en barndomsvenn om at vi vil bli invitert i bryllupet hans i sommer. Ut fra meldingen var det noe uklart om invitasjonen gjelder kun meg og min mann, eller om barna også blir invitert. Ut fra min kjennskap til de som gifter seg, er det slettes ikke usannsynlig at hele vår familie er invitert, men det er altså vanskelig å vite. Bryllupet er midt i ferien, og vi trenger egentlig å vite hvem av oss som er invitert før vi sier ja, siden vi vil ha behov for barnepass gjennom ei hel helg, samt at dette vil utgjøre en del på feriebudsjettet vårt. Invitasjonene vil komme om en måneds tid, skrev han, altså tar det litt tid. Er det innafor å sende ei melding og bare høre hvem av oss de tenker å invitere, for å kunne planlegge best mulig (uten å legge noen føringer på at vi kun kommer om hele familien blir invitert etc)? Anonymkode: c058c...cc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Del Skrevet 12. mars Ja, det må jo være greit. Bare svar positivt som at dette blir hyggelig, men det er litt uklart for deg hvem de tenkte å invitere, og det er kjekt å vite allerede nå fordi dere driver med ferieplanlegging. Anonymkode: 98b71...5df 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Del Skrevet 12. mars Det tenker jeg er innafor. Hvis det ikke er inkludert barna vil jeg syns det er litt rart, da man bør skjønne at fellesferie er vanskelig å få barnepass da mange er borte. Skriv bare at du lurer på om invitasjonen gjelder både dere og barna, da dere trenger litt tid på å finne barnepass hvis det er uten de. Anonymkode: 43107...94d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Del Skrevet 12. mars Hvorfor skal ikke det være innafor å spørre om? Dere er jo ikke fremmede.. Anonymkode: 517b3...d90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Del Skrevet 12. mars Du mener nok hvem som ER invitert...? Anonymkode: 44259...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det tenker jeg er innafor. Hvis det ikke er inkludert barna vil jeg syns det er litt rart, da man bør skjønne at fellesferie er vanskelig å få barnepass da mange er borte. Skriv bare at du lurer på om invitasjonen gjelder både dere og barna, da dere trenger litt tid på å finne barnepass hvis det er uten de. Anonymkode: 43107...94d *dem Men ellers er jeg enig i at en formulering som denne er fin. Anonymkode: 2e608...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du mener nok hvem som ER invitert...? Anonymkode: 44259...900 For en utrolig merkelig ting å henge seg opp i. TS har sikkert fått en "save the date"-melding, og en formell invitasjon er ikke kommet enda. Anonymkode: d8f45...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 25. mars #8 Del Skrevet 25. mars Jeg ville definitivt spurt, det gjør jo ingenting? Vi fikk spørsmål om barn fra flere, svarte at de ikke var invitert og så var den saken ute av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå