AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg skal på kurs i Tr.heim denne helgen. Dessverre får jeg 6 timer dødtid på søndag, før flyet mitt går tilbake. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre disse timene? Anonymkode: 1b2a0...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Pirbadet! Hender jeg går dit alene for å slappe av i velværebassenget eller i sauna-avdelingen. Kino? Spise på en bedre restaurant? Hvis du er musikkinteressert kan det være gøy å bruke litt tid på Rockheim, virkelig lytte seg gjennom utstillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden nyibyen skrev (1 time siden): Pirbadet! Hender jeg går dit alene for å slappe av i velværebassenget eller i sauna-avdelingen. Kino? Spise på en bedre restaurant? Hvis du er musikkinteressert kan det være gøy å bruke litt tid på Rockheim, virkelig lytte seg gjennom utstillingene. Ja, lurt. Tar med badetøy jeg, og kino er en ting jeg ikke har tenkt over at var en mulighet. Anonymkode: 1b2a0...b46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden nyibyen skrev (1 time siden): Pirbadet! Hender jeg går dit alene for å slappe av i velværebassenget eller i sauna-avdelingen. Kino? Spise på en bedre restaurant? Hvis du er musikkinteressert kan det være gøy å bruke litt tid på Rockheim, virkelig lytte seg gjennom utstillingene. Søndager i Pirbadet er absolutt ikke avslappende. Veldig mye folk og høyt støynivå. Hverdager kan derimot være stille og rolig. Anonymkode: 4f103...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå