Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Okei, dette er et litt langt steg for meg, men vil prøve for det.. Det jeg er på jakt etter er en krem (?) som jeg kan bruke i ansiktet etter morgenvasken , føler meg så blek og livløs i ansiktet om morgenen. Finnes så mye der ute at jeg blir helt svimmel, og aner ikke hva jeg skal se etter eller om i det hele tatt finnes.. Dette blir et prøveprosjekt for å se om jeg som mann takler det.. Tips om hva og hvor jeg kan finne noe slikt?
Blackjack Skrevet 10. mars 2006 #2 Skrevet 10. mars 2006 Biotherm har en egen bra serie for menn! Du får den på de fleste parfymerier.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #3 Skrevet 10. mars 2006 Kjæresten min bruker Dermalogicas Active Moist, manneserier er jo så til de grader parfymert.
Gjest Gjest_itla_* Skrevet 10. mars 2006 #5 Skrevet 10. mars 2006 Kjæresten min bruker Dermalogicas Active Moist, manneserier er jo så til de grader parfymert. ← Jeg synes ikke Biotherm er så gal på det området, sambos krem derfra er f.eks. helt uten parfyme. Aqua Sensitive heter den, så vidt jeg kan huske - hender til og med at jeg rapper litt av den hvis jeg er tom for ansiktskrem selv.
Gjest Thalassa Skrevet 10. mars 2006 #6 Skrevet 10. mars 2006 det finnes jo kremer med litt brun farge i også, i parfymeri eller på apoteket, hvis du følte huden så livløs ut liksom.. Jeg kjøpte en sånn på apoteket og den forsvinner fort her hjemme, typen bruker den gjerne
Lillesøster Skrevet 10. mars 2006 #7 Skrevet 10. mars 2006 Enig i at Biotherm har flotte produkter også for menn. Men jeg kan også anbefale kremene på Bodyshop for men. De er knallgode. Lukter godt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå