AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars Kan hende de har sen i sverige om det er nærmere Anonymkode: dc42f...b11
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars Rusta… Her kan du søke opp beholdningen i butikk: https://www.rusta.com/nb-no/hjem-og-innredning/rengjoring/skyllemiddel-og-toymykner/toymykner-bamseline-650-ml-dugfrisk Anonymkode: c0e79...123
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Skrevet 12. mars Hva er så spesielt med den? Bortsett fra søt etikett på flasken😛 Anonymkode: 34448...53c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars Brunhilde skrev (2 timer siden): I Danmark 😉 Litt langt unna😅 Anonymkode: 73083...1cb
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Rusta skal ha den. Anonymkode: 4ae69...ab6 Takk snille du, men det står «midlertidig utsolgt» 😔 Anonymkode: 73083...1cb
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hva er så spesielt med den? Bortsett fra søt etikett på flasken😛 Anonymkode: 34448...53c Den lukter utrolig godt, ikke bare denne typen, de har forskjellige lukter. Hele huset lukter godt etter vask med denne, og tøyet lukter godt lengeeee. Anonymkode: 73083...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #10 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den lukter utrolig godt, ikke bare denne typen, de har forskjellige lukter. Hele huset lukter godt etter vask med denne, og tøyet lukter godt lengeeee. Anonymkode: 73083...1cb Og resten av verden tenker at dere stinker tøymykner 😅 Anonymkode: 9a672...7ba 3 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars #11 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Og resten av verden tenker at dere stinker tøymykner 😅 Anonymkode: 9a672...7ba Ble litt overrasket over at du ikke sa dette før. Spar meg, please. Anonymkode: 73083...1cb 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars #12 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Den lukter utrolig godt, ikke bare denne typen, de har forskjellige lukter. Hele huset lukter godt etter vask med denne, og tøyet lukter godt lengeeee. Anonymkode: 73083...1cb Jeg vet hva du mener, jeg vokste opp i et land hvor denne er vanlig, og jeg får så gode barndomsminner av å lukte denne. Luktet over hele huset. Anonymkode: dc42f...b11 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #13 Skrevet 13. mars Tøymykner med syntetisk lukt er kvalmende. Hvorfor må alt lukte? Hva er galt med å bruke vaskemiddel /tøymykner uten parfyme? Anonymkode: 6d956...67b
AnonymBruker Skrevet 13. mars #14 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tøymykner med syntetisk lukt er kvalmende. Hvorfor må alt lukte? Hva er galt med å bruke vaskemiddel /tøymykner uten parfyme? Anonymkode: 6d956...67b Avsporing, og unødvendig å kommentere, selvom jeg er enig Anonymkode: c6080...5d0 1
Mardina Skrevet 14. mars #15 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 11.16): Og resten av verden tenker at dere stinker tøymykner 😅 Anonymkode: 9a672...7ba La nå folk få bruke tøymykner om de vil det, uten at du føler for å arrestere folk for det 🙄 Jeg bruker også tøymykner og kommer IKKE til å slutte med det 😊 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #16 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tøymykner med syntetisk lukt er kvalmende. Hvorfor må alt lukte? Hva er galt med å bruke vaskemiddel /tøymykner uten parfyme? Anonymkode: 6d956...67b Hvorfor må du kommentere noe du ikke har blitt spurt om? Jeg skjønner det virkelig ikke. Du bruker jo ikke tøykmykner og du svarer ikke på det jeg spør om. Herlighet….. Anonymkode: 73083...1cb 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars #18 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor må du kommentere noe du ikke har blitt spurt om? Jeg skjønner det virkelig ikke. Du bruker jo ikke tøykmykner og du svarer ikke på det jeg spør om. Herlighet….. Anonymkode: 73083...1cb Vedkommende har vel nese. Deres bruk av tøymykner påvirker oss andre rundt dere. Jeg har en kollega som stinker tøymykner. Jeg lukter ytterjakka hennes gjennom et lukket garderobeskap, så lett å vite når hun er på jobb. Hele avdelingen lukter Anonymkode: c4df2...7de 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #19 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vedkommende har vel nese. Deres bruk av tøymykner påvirker oss andre rundt dere. Jeg har en kollega som stinker tøymykner. Jeg lukter ytterjakka hennes gjennom et lukket garderobeskap, så lett å vite når hun er på jobb. Hele avdelingen lukter Anonymkode: c4df2...7de Ok. Anonymkode: 73083...1cb
Sen ve ben Skrevet 14. mars #20 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vedkommende har vel nese. Deres bruk av tøymykner påvirker oss andre rundt dere. Jeg har en kollega som stinker tøymykner. Jeg lukter ytterjakka hennes gjennom et lukket garderobeskap, så lett å vite når hun er på jobb. Hele avdelingen lukter Anonymkode: c4df2...7de Men det var ikke spm Ts stilte da? Hvordan er svaret ditt relevant til det Ts spør om? Hvor har du svart på det Ts spør om? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå