AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars I 2023 møttes jeg og denne gutten på noen dates, der jeg avslutta det siden jeg ikke var klar for forhold for hadde akkuratt slått opp med min forlovede. Så spoler vi frem til april 2024 der jeg gjennopptar kontakten med han, og vi begynner og henge masse sammen. Han og jeg festet med vennene hans, vi hang masse sammen og deo ut og spiste osv osv, men han har sitt eget firma så i perioder er det ekstremt mye jobb for han. Jeg har cært mye opp og ned med han om at jeg vil ikke i forhold/jeg vil i forhold (han også) noe som har gjort at han sier han liker meg men må ha en del ting på livet på plass, han har det dårlig mentalt og vært åpen og ærlig mot meg om det. Jeg avslutta alt i desember, men i februar så tok han kontakten med meg igjen og nå treffes vi litt igjen. Jeg og han er veldig glade i hverandre, men jeg er så usikker på om jeg skal vente på han eller ikke, han er en veldig ærlig mann så stoler på alt han sier ang hvorfor ikke nå, men han sier jeg må slappe litt av. Han vil ikke snakke om fremtiden våres. Han introduserte meg også til faren og broren for en uke siden. Jeg er så forvirra. Han sier han lager masse tid for å få møtt meg og det er ingen andre enn meg for han, men hvorfor ikke forhold da? Lever jeg i vrangforestillinger som tror dette blir et forhold? Anonymkode: 654e3...421
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Han her dobbeltkommuniserer. En slik mann hadde jeg ikke brukt tid på. Anonymkode: 86102...03f
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Lever jeg i vrangforestillinger som tror dette blir et forhold? Anonymkode: 654e3...421 Ja. dersom man treffer noen det klaffer skikkelig med, driver man ikke på med slikt surr som du her beskriver om dere begge. Anonymkode: cb68d...f6d 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå