AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Del Skrevet 12. mars Jeg er nå i mitt tredje forhiold der sex er problematisk fordi jeg ikke får til knulling! Jeg vet det høres kryptisk ut så prøver å forklare fordi dette er nok en kombinasjon av flere ting. Jeg har en veldig hard ereksjon der penis virkelig står rett opp. Den kan ikke bøyes ned i det hele tatt, det er smertefull da det er selve skaftet som bøyes. «Basen» blir ikke med om dere forstår? Den er i tillegg under snittet i lengde slik at mulighetene for kreative stillinger og vinkler nester er 0. Dette er ikke en penislengdetråd, men mer spørsmål om andre har opplevd dette og at dette funker bra. Alt liten, veldig hard penis som står som et spett opp langs skinnet på nedre mage Jeg får ikke til noen ting bakfra. Forfra kan vi ligge mage mot mage, men da er det vanskelig med ut og inn, det blir mer opp og ned om dere skjønner. Hun sittende på meg, og jeg på rygg funker ikke for da «knekkes» penis skaftet fordi den tvinges ut fra magen. Jeg føler meg så verdiløs og lite attraktiv. Hun jeg er sammen med var flink i begynnelsen, vi gjorde andre ting, men hun har mistet interessen. Vi har brukt fingre, leketøy osv, men det skinner godt igjennom for henne at jeg føler meg ubrukelig, og det skinner godt igjennom på henne at hun savner pikk. Hun ber meg prøve, spesielt bakfra, men vi avbryter hver gang, hun får ikke noe ut av det, og jeg blir slapp fordi jeg føler meg udugelig og tankene spinner. Jeg mister fokus og mister lysten. Hun bedyrer at jeg er bra, at hun liker meg osv, men hun har sluttet å spørre om sex og sieg også nei til sex mer enn tidligere, og jeg er livredd for at hun iklke egentlig tenner på meg lenger Jeg trenger egentlig bare å høre, jeg vet ikke,….Jeg bare ønsker å kunne ha et sexliv der begge har det godt og kan få det man ønsker. Min forrige kjæreste forsnakket seg i fylla, og sa jeg ikke nådde inn til hennes sweet spot. Hun sa riktig nok at det var hennes greie å få det langt inn, altså at hun «tok skylda» , men det var utløsende for at det ble slutt. Jeg slo opp fordi jeg følte meg hånet, og jeg var så stolt av meg selv etterpå for å sette meg selv først. Etterpå ble det likevel vanskelig fordi jeg har jo fortsatt ikke glemt hva hun sa. Jeg har også en opplevelse etter det med en ons det vi dusjet etterpå hvor hun ikke sa noe, men hvor blikket og kroppspråket fortalte alt…Jeg føler meg bare uattraktiv Jeg vet ikke hva jeg håper på her, men finnes det feks noen damer her som er sammen med menn noen ala meg og som har et tilfredsstillende sexliv? Hva gjør at det er bra? Hva andre ting enn samleie gjør dere Sorry, klønete og sutrete, men jeg sliter veldig med dette. Takk Anonymkode: 6fe46...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Del Skrevet 12. mars Har du prøvd sleeve? Anonymkode: 9cfc8...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Del Skrevet 12. mars Det som ikke hjelper er i alle fall om du blir stresset og føler deg dårlig. Det er den største turn-offen. Ikke penisen i seg selv. Så jeg tenker faktisk at ditt store fokus på dette kan være en selvoppfyllende profeti. Kjæresten din prøver å fortelle deg at det ikke er noen big deal, men hvis det skinner gjennom for henne at du ikke føler deg bra nok så er det ikke tennende. Hvis det å ha sex gjør at du blir molefonken så skjønner jeg at hun har mindre lyst. Mens du tolker alt som at det er penisen din det er noe galt med. Jeg tror du skyter deg selv i leggen med å legge alt på utstyret, og glemme din egen holdning og væremåte. Anonymkode: f3286...1e8 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Del Skrevet 12. mars Jeg har dessverre ikke opplevd å treffe en mann som deg, så jeg har ingen råd, men det finnes garantert noen stillinger som er bedre enn andre. Jeg håper du får svar fra noen som vet. Har du forresten prøvd å google sex positions for å få noen ideer? Du kan også prøve å kjøpe en sleeve for å øke lengden, sånn at du bedre kommer til. Sexleketøy er gøy og det burde ikke bli sett på som noe negativt. Det finnes heldigvis mange kvinner der ute som først og fremst blir glad i mannen og som ikke er så opptatt av penetrering. Så ikke depp altfor mye, kjøre Ts. Anonymkode: 09488...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Del Skrevet 12. mars Sleeve? Tenk om du som kvinne ikke fikk til å sex uten en plastikk / gummitunell i vagina fordi den var så stor / romslig og dyp. Ville selvfølelsen økt? Anonymkode: 6fe46...8ed 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sleeve? Tenk om du som kvinne ikke fikk til å sex uten en plastikk / gummitunell i vagina fordi den var så stor / romslig og dyp. Ville selvfølelsen økt? Anonymkode: 6fe46...8ed Det er vel bedre enn ingenting 🤷 Anonymkode: 9cfc8...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sleeve? Tenk om du som kvinne ikke fikk til å sex uten en plastikk / gummitunell i vagina fordi den var så stor / romslig og dyp. Ville selvfølelsen økt? Anonymkode: 6fe46...8ed Det kan vel sammenlignes med glidekrem kanskje. Her beviser du for øvrig at sutringen din/ at du ikke vil ta tak i de vonde følelsene dine rundt dette kanskje er del av problemet. Anonymkode: f3286...1e8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Del Skrevet 12. mars Til og med relativt små peniser pleier jo å være fleksible. Nå er jeg kvinne og man pleier jo å være i all verdens stillinger uten at det pleier å være et problem. Er penisen normalt fleksibel men liten eller kan det være noe medisinsk? Uansett så er det lite man kan gjøre med størrelsen, den må du faktisk leve med så å sitte å sture over det er lite produktivt. Du må lese deg opp og øve på sex stillinger som funker for deg. Sjekke opp om det er noe du kan gjøre med manglende fleksibilitet. Og så må du bare eie det, ja du har liten pikk men det er mange andre ting du kan gjøre for å "gjøre" opp for det. Du må og være heldig med damen du matcher med, hvis hun er over gjennomsnittet trang og kanskje ikke en av oss som må ha pikken med hele tiden for å være fornøyd så kan det bli bra. Og det viktigste er jo at hun ikke har problemer med å prøve ut nye ting og utforske, kommer ingen vei uten. Så er det store spørsmålet hvordan du skal finne dette kvinnemennesket, du kan date rundt og håpe på det beste eller søke deg til ei kjerring gjennom diverse nettsider da kan du jo treffe på et passende kvinnemenneske uten at du må kaste bort for mye tid. Anonymkode: 66443...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sleeve? Tenk om du som kvinne ikke fikk til å sex uten en plastikk / gummitunell i vagina fordi den var så stor / romslig og dyp. Ville selvfølelsen økt? Anonymkode: 6fe46...8ed Jeg har vært sammen med flere menn som har brukt penisring, mansjetter eller sleeve nettopp fordi det er opphissende og gøy at penis blir så stor at det gjør litt vondt. Noen ganger har jeg opplevd at vi må bruke glidemiddel fordi jeg er for tørr, så det blir jo litt samme problem som du har. Dvs at jeg ikke får til å ha sex, men jeg ser ikke på det som noe negativt og får ikke dårligere selvfølelse av det. Vi kan jo ikke styre kroppene våre og ikke kan vi noe for hvordan vi er skapt heller. Heldigvis finnes det hjelpemidler for det meste. Og sexleketøy er faktisk veldig gøy. Jeg mener ikke å bagatellisere hvordan du har det, for jeg skjønner at det er forferdelig, men det beste er å være løsningsorientert. Skam er bare ødeleggende. Anonymkode: 09488...158 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #10 Del Skrevet 12. mars Jeg ville ha snakket med en lege! Det at penis ligger så stramt opp mot magen skal det gå an å avbøte enten ved hjelp av tøying eller kirurgisk. Det er jo ikke veldig stor endring i vinkelen som skal til her. Du skriver heller ikke noe om kroppsvekt/mage. Om du har flat mage, skal det egentlig ikke være tilstrekkelig at penis er veldig blodfyltfor at den skal ligge helt inntil magen. Da høres det nesten ut som om den blir dradd inntil mangen av stram hud på oversiden av penis, noe som lar seg enkelt avbøte. Om du har litt mage, vil det beste rådet være å gå ned i kroppsvekt, da det vil gi bedre vinkel og opplevelsen av mer lengde. Anonymkode: 9f43f...fe1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 12. mars #11 Del Skrevet 12. mars (endret) Det er en sene på overside av penis som kan justeres. Dei som har liten slapp penis vil da då en lenger slapp penis. Det vil og forandre vinkelen når den er stiv Endret 12. mars av Soft mann 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #12 Del Skrevet 12. mars Soft mann skrev (7 minutter siden): Det er en sene på overside av penis som kan justeres. Dei dom har kite slapp penis vil da då en lenger slapp penis. Det vil og forandre vinkelen når den er stiv Kom for å si dette. Ville snakket med legen om dette, TS… Det er jo ikke noe du kan noe for! Kroppen er som den er! Men som Soft mann nevner, så kan det være noe fysisk som kanskje gjøres? Anonymkode: d670a...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #13 Del Skrevet 12. mars Fant noe relevant her.. ’’Når det underste svamplegemet er litt lengre enn de to andre, peker penisen oppover når den er stiv, ’’ https://www.ung.no/oss/1ksFU40JZBXklNAMyGu8Gb Anonymkode: d670a...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 12. mars #14 Del Skrevet 12. mars Det høres jo ut som dette er veldig plagsomt for deg. huff. Slik jeg forstår det, når du f. eks tenker doggy, så blir det vanskelig for deg rett og slett fordi du ikke får til å presse penis ned (altså ut fra magen og rett ut pga smerter?) Jeg skjønner at dette er kjipt, men har du vurdert å bestille en legetime for å prate om temaet og om det er noen mulighet for å fikse på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #15 Del Skrevet 12. mars En så uoppdragen ts fortjener ikke seriøse svar. Høres ut som en ungfole som nettopp har kommet i puberteten. Luksusproblem at penis blir stiv som et spett. Du må tøye penis til å bli fleksibel hver dag, bruk vekter, vått håndkle etc. for å få den nedover, litt som vi andre bruker til å trene penismuskelen oppover. Anonymkode: 1763c...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #16 Del Skrevet 12. mars Ta det opp med legen din, så ordner det seg. Slikt ser legene veldig mye av i løpet av arbeidslivet. Det ordner seg! Anonymkode: c7a32...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #17 Del Skrevet 12. mars Dette er et medisinsk problem, dette kan lett fikses. Du må bare tørre å gå til legen, du kan få et bra sexliv. Anonymkode: 17db2...4f9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #18 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er nå i mitt tredje forhiold der sex er problematisk fordi jeg ikke får til knulling! Jeg vet det høres kryptisk ut så prøver å forklare fordi dette er nok en kombinasjon av flere ting. Jeg har en veldig hard ereksjon der penis virkelig står rett opp. Den kan ikke bøyes ned i det hele tatt, det er smertefull da det er selve skaftet som bøyes. «Basen» blir ikke med om dere forstår? Den er i tillegg under snittet i lengde slik at mulighetene for kreative stillinger og vinkler nester er 0. Dette er ikke en penislengdetråd, men mer spørsmål om andre har opplevd dette og at dette funker bra. Alt liten, veldig hard penis som står som et spett opp langs skinnet på nedre mage Jeg får ikke til noen ting bakfra. Forfra kan vi ligge mage mot mage, men da er det vanskelig med ut og inn, det blir mer opp og ned om dere skjønner. Hun sittende på meg, og jeg på rygg funker ikke for da «knekkes» penis skaftet fordi den tvinges ut fra magen. Jeg føler meg så verdiløs og lite attraktiv. Hun jeg er sammen med var flink i begynnelsen, vi gjorde andre ting, men hun har mistet interessen. Vi har brukt fingre, leketøy osv, men det skinner godt igjennom for henne at jeg føler meg ubrukelig, og det skinner godt igjennom på henne at hun savner pikk. Hun ber meg prøve, spesielt bakfra, men vi avbryter hver gang, hun får ikke noe ut av det, og jeg blir slapp fordi jeg føler meg udugelig og tankene spinner. Jeg mister fokus og mister lysten. Hun bedyrer at jeg er bra, at hun liker meg osv, men hun har sluttet å spørre om sex og sieg også nei til sex mer enn tidligere, og jeg er livredd for at hun iklke egentlig tenner på meg lenger Jeg trenger egentlig bare å høre, jeg vet ikke,….Jeg bare ønsker å kunne ha et sexliv der begge har det godt og kan få det man ønsker. Min forrige kjæreste forsnakket seg i fylla, og sa jeg ikke nådde inn til hennes sweet spot. Hun sa riktig nok at det var hennes greie å få det langt inn, altså at hun «tok skylda» , men det var utløsende for at det ble slutt. Jeg slo opp fordi jeg følte meg hånet, og jeg var så stolt av meg selv etterpå for å sette meg selv først. Etterpå ble det likevel vanskelig fordi jeg har jo fortsatt ikke glemt hva hun sa. Jeg har også en opplevelse etter det med en ons det vi dusjet etterpå hvor hun ikke sa noe, men hvor blikket og kroppspråket fortalte alt…Jeg føler meg bare uattraktiv Jeg vet ikke hva jeg håper på her, men finnes det feks noen damer her som er sammen med menn noen ala meg og som har et tilfredsstillende sexliv? Hva gjør at det er bra? Hva andre ting enn samleie gjør dere Sorry, klønete og sutrete, men jeg sliter veldig med dette. Takk Anonymkode: 6fe46...8ed Mange kvinner synes ikke penetrering er så digg, kanskje prøve å finne en av dem som ikke får så mye ut av samleie? Så kan dere heller gjøre andre ting med munn og fingre. Eller dere kan prøve strap-on? Anonymkode: 57062...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #19 Del Skrevet 12. mars Du nevnte stillingen mage mot mage. Skjønner at det blir styrete dersom du er øverst, men om hun ligger øverst så må det jo være deilig for henne å "rugge" opp og ned? Jeg som kvinne prøver å forestille meg det og det virker veldig deilig og intimt. Anonymkode: df9ef...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 12. mars #20 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er nå i mitt tredje forhiold der sex er problematisk fordi jeg ikke får til knulling! Jeg vet det høres kryptisk ut så prøver å forklare fordi dette er nok en kombinasjon av flere ting. Jeg har en veldig hard ereksjon der penis virkelig står rett opp. Den kan ikke bøyes ned i det hele tatt, det er smertefull da det er selve skaftet som bøyes. «Basen» blir ikke med om dere forstår? Den er i tillegg under snittet i lengde slik at mulighetene for kreative stillinger og vinkler nester er 0. Dette er ikke en penislengdetråd, men mer spørsmål om andre har opplevd dette og at dette funker bra. Alt liten, veldig hard penis som står som et spett opp langs skinnet på nedre mage Jeg får ikke til noen ting bakfra. Forfra kan vi ligge mage mot mage, men da er det vanskelig med ut og inn, det blir mer opp og ned om dere skjønner. Hun sittende på meg, og jeg på rygg funker ikke for da «knekkes» penis skaftet fordi den tvinges ut fra magen. Jeg føler meg så verdiløs og lite attraktiv. Hun jeg er sammen med var flink i begynnelsen, vi gjorde andre ting, men hun har mistet interessen. Vi har brukt fingre, leketøy osv, men det skinner godt igjennom for henne at jeg føler meg ubrukelig, og det skinner godt igjennom på henne at hun savner pikk. Hun ber meg prøve, spesielt bakfra, men vi avbryter hver gang, hun får ikke noe ut av det, og jeg blir slapp fordi jeg føler meg udugelig og tankene spinner. Jeg mister fokus og mister lysten. Hun bedyrer at jeg er bra, at hun liker meg osv, men hun har sluttet å spørre om sex og sieg også nei til sex mer enn tidligere, og jeg er livredd for at hun iklke egentlig tenner på meg lenger Jeg trenger egentlig bare å høre, jeg vet ikke,….Jeg bare ønsker å kunne ha et sexliv der begge har det godt og kan få det man ønsker. Min forrige kjæreste forsnakket seg i fylla, og sa jeg ikke nådde inn til hennes sweet spot. Hun sa riktig nok at det var hennes greie å få det langt inn, altså at hun «tok skylda» , men det var utløsende for at det ble slutt. Jeg slo opp fordi jeg følte meg hånet, og jeg var så stolt av meg selv etterpå for å sette meg selv først. Etterpå ble det likevel vanskelig fordi jeg har jo fortsatt ikke glemt hva hun sa. Jeg har også en opplevelse etter det med en ons det vi dusjet etterpå hvor hun ikke sa noe, men hvor blikket og kroppspråket fortalte alt…Jeg føler meg bare uattraktiv Jeg vet ikke hva jeg håper på her, men finnes det feks noen damer her som er sammen med menn noen ala meg og som har et tilfredsstillende sexliv? Hva gjør at det er bra? Hva andre ting enn samleie gjør dere Sorry, klønete og sutrete, men jeg sliter veldig med dette. Takk Anonymkode: 6fe46...8ed I dette tilfellet anbefaler jeg deg å gå til fastlegen din for å få henvisning til sykehuset for å se på hva man kan jobbe med for å forbedre dette for deg. Dette er kraftig ødeleggende for deg. Er mange som opplever å ha en skjevhet eller deformitet på penis, noen må operere for å bedre funksjonen mens andre trenger ikke noe hjelp da de lever godt med det de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå