Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fortjent seier til Markus og Ronny. Supert at alle kom seg i mål. Har vært en flott reise å følge med på. 

Endret av GlitrendeSjokolade
  • Liker 4
Skrevet
Mollebolle skrev (På 21.5.2025 den 20.16):

Mia Gundersen er sikkert en hyggelig dame, men det er lov å være litt hyggelig. Synes hun er utidig, sur og ganske frekk mot Linni. Oppfører seg som en kjerring. Linni skal jammen ha for tolmodigheten og positiviteten.

Hun er ikke veldig hyggelig IRL heller. Jeg har møtt henne flere ganger og hun er temmelig høy på seg selv.

• Liker 4
Skrevet

Veldig bra serie men det er tre ting som irriterer meg som jeg gjerne skulle forandret på.

- Jobbene. Skulle ønske at de hadde flere skikkelig jobber, hvor de måtte ta i og svette litt. Ikke alle disse tulle jobbene, hvor de skulle "filetere" en fisk, snu på ost eller prøvelage en pizza. 

- Å vinne eller tape etapper i starten hadde ingenting å si, annet en heder og ære. De dro ut med samme tidsforskjell neste etappe, men det var kun på siste etappe dette hadde noe betydning. Så skulle heller ønske de samle poeng etter hvordan de kom i mål og at dette avgjorde start rekkefølgen på siste etappe. Da er alle etapper like viktig.  

- Skulle også ønske at det ikke var lov å bruke kjente kontakter og planlegge tjenester på bestemte stopp på forhånd. Alt burde burde være spontant og kun ut ifra det de finner der og da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...