K@tt Skrevet 1. april #41 Del Skrevet 1. april bullehurk skrev (9 timer siden): Markus JA ! Ronny NEI ! Apropos grusomme TV- personligheter ... Tusvik & Tønne + Else Kåss = 🤢🤮🤮 Liker både Markus og Ronny, men helt enig med Tusvik & Tønne og Else Kåss, det blir for vulgært fra de to første og Else prøver så hardt å være morsom men feiler. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 1. april #42 Del Skrevet 1. april bullehurk skrev (10 timer siden): Markus JA ! Ronny NEI ! Apropos grusomme TV- personligheter ... Tusvik & Tønne + Else Kåss = 🤢🤮🤮 Husk at det er mennesker - som du ikke kjenner engang - vi snakker om, da. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 3. april #43 Del Skrevet 3. april Gnå skrev (På 1.4.2025 den 21.06): Husk at det er mennesker - som du ikke kjenner engang - vi snakker om, da. De er personer som fronter seg selv i tvruta, da er personligheten de fremviser noe vi kan diskutere og mene noe om. Samtlige av de nevnt, med litt unntak på Ronny (synes jeg), utvises en krampaktig, til tider vulgær og smakløs personlighet. De blir for mye, de blir slitsomme, de blir motbydelige i lengden å se på, høre, og oppleve i lengden på skjermen/scenen. Tror de er morsomme, men overdriver så mye, at det blir slitsomt i lengden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet onsdag kl 19:16 #44 Del Skrevet onsdag kl 19:16 Så rørende og se forholdet mellom far og datter/Lothe og Ida blomstre 🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet onsdag kl 21:58 #45 Del Skrevet onsdag kl 21:58 Måtte slutte å se på da jeg holdt på å spy av Markus og Ronny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet torsdag kl 06:13 #46 Del Skrevet torsdag kl 06:13 Istapp skrev (På 3.4.2025 den 8.16): De er personer som fronter seg selv i tvruta, da er personligheten de fremviser noe vi kan diskutere og mene noe om. Samtlige av de nevnt, med litt unntak på Ronny (synes jeg), utvises en krampaktig, til tider vulgær og smakløs personlighet. De blir for mye, de blir slitsomme, de blir motbydelige i lengden å se på, høre, og oppleve i lengden på skjermen/scenen. Tror de er morsomme, men overdriver så mye, at det blir slitsomt i lengden. At man må tåle saklig kritikk, kan jeg være enig i. Men for meg faller ikke spyfjes osv. helt i den kategorien. Hva skal de få ut av det? Hva skal folk som leser kommentaren, få ut av det? Og hvorfor skal man trekke inn folk som ikke har noe med programmet å gjøre? Også er det jo noe med at enkelte ting kan man kanskje holde for seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå