K@tt Skrevet 1. april #41 Skrevet 1. april bullehurk skrev (9 timer siden): Markus JA ! Ronny NEI ! Apropos grusomme TV- personligheter ... Tusvik & Tønne + Else Kåss = 🤢🤮🤮 Liker både Markus og Ronny, men helt enig med Tusvik & Tønne og Else Kåss, det blir for vulgært fra de to første og Else prøver så hardt å være morsom men feiler. 3 1
Gnå Skrevet 1. april #42 Skrevet 1. april bullehurk skrev (10 timer siden): Markus JA ! Ronny NEI ! Apropos grusomme TV- personligheter ... Tusvik & Tønne + Else Kåss = 🤢🤮🤮 Husk at det er mennesker - som du ikke kjenner engang - vi snakker om, da. 9 3
Istapp Skrevet 3. april #43 Skrevet 3. april Gnå skrev (På 1.4.2025 den 21.06): Husk at det er mennesker - som du ikke kjenner engang - vi snakker om, da. De er personer som fronter seg selv i tvruta, da er personligheten de fremviser noe vi kan diskutere og mene noe om. Samtlige av de nevnt, med litt unntak på Ronny (synes jeg), utvises en krampaktig, til tider vulgær og smakløs personlighet. De blir for mye, de blir slitsomme, de blir motbydelige i lengden å se på, høre, og oppleve i lengden på skjermen/scenen. Tror de er morsomme, men overdriver så mye, at det blir slitsomt i lengden. 3
Sh999 Skrevet 9. april #44 Skrevet 9. april Så rørende og se forholdet mellom far og datter/Lothe og Ida blomstre 🥹 5 1
Keiko99 Skrevet 9. april #45 Skrevet 9. april Måtte slutte å se på da jeg holdt på å spy av Markus og Ronny 3
Gnå Skrevet 10. april #46 Skrevet 10. april Istapp skrev (På 3.4.2025 den 8.16): De er personer som fronter seg selv i tvruta, da er personligheten de fremviser noe vi kan diskutere og mene noe om. Samtlige av de nevnt, med litt unntak på Ronny (synes jeg), utvises en krampaktig, til tider vulgær og smakløs personlighet. De blir for mye, de blir slitsomme, de blir motbydelige i lengden å se på, høre, og oppleve i lengden på skjermen/scenen. Tror de er morsomme, men overdriver så mye, at det blir slitsomt i lengden. At man må tåle saklig kritikk, kan jeg være enig i. Men for meg faller ikke spyfjes osv. helt i den kategorien. Hva skal de få ut av det? Hva skal folk som leser kommentaren, få ut av det? Og hvorfor skal man trekke inn folk som ikke har noe med programmet å gjøre? Også er det jo noe med at enkelte ting kan man kanskje holde for seg selv. 7
K@tt Skrevet 12. april #47 Skrevet 12. april Koselig med Lothe og Idas forhold, og rørende med historien om far og sønn. Utrolig snill han som lot de bo i huset sitt gratis og til og med ga dem mat! Liker Markus og Ronny veldig godt, men humoren til førstnevnte blir litt for barnslig noen ganger. 7
Irja Skrevet 24. april #48 Skrevet 24. april Hva heter sangen som spilles når Lothe får en hårklipp? Det står helt stille 🤯
PhilosopherSe7en Skrevet 5. mai #49 Skrevet 5. mai De har ikke gjort mye innsats når de planla dette programmet. Penger får de kaster etter seg uten innsats. Ingen spenning rundt å komme først frem, og ikke er det noe gevinst for å komme til de ulike stedene først heller utenom en ubetydelig tidsdifferanse som likevel blir utlignet når alle venter på samme tog/buss. Dette programmet kunne vært så utrolig mye bedre bare de hadde gjort en innsats. 10
K@tt Skrevet 8. mai #50 Skrevet 8. mai Det har sikkert blitt nevnt, men hva er premien til dem som vinner? 🤔
Makrron Skrevet 9. mai #51 Skrevet 9. mai Misliker så sterkt de klippene med følsomme minner og historier i omtrent hver episode.. hva er det programmet prøver på her? Å være.. rørende? Treffe noen? Spoler forbi, men utrolig kjedelig at det skal ta så stor plass i programmet. Kan ikke et reiseprogram bare være underholdene og helst litt morsomt? Må man alltid inkludere noe «trist»? Setter likevel pris på at det har kommet et nytt reiseprogram! Ville gjerne sett litt mindre tog og litt mer av de forskjellige stedene de reiser gjennom. 5
Bronto Skrevet 12. mai #52 Skrevet 12. mai Har blitt veeeldig mye fokus på far og sønn og det veldig triste der med mye jobbing og tapt tis sammen og at sønnen dreiv med narko osv. De har valgt å tatt med så mye grine klipp av far at det blir kleint. Spoler om jeg aner at leppa hans begynner å dirre. Puppen og lillemor har kommet seg frem utelukkende pga pupp, plast og menn som vil så gjeeerne vil hjelpe xxx lolita og milf på tur. Lothepus og datter ble et friskt pust. Var litt redd han skulle være altfor sur og brautende, men sammen med den både søte og oppegående datteren sin, så ble det fint å se. Her var det litt mer rørende når de prater om at denne turen var god for dem, pga tapt tid sammen i oppveksten. Ronny og Markus har jeg etter denne serien begynt å virkelig like. De koser seg. Markus viser en hensynsfull side som kun kommer av at han oppriktig er glad i og kjenner kompisen sin. Ingen påtatthet og det at han tør å tulle med hans svake sider (ikke synet, men at han er livredd dårlig stemning) og samtidig pakk med både kaffe og kos for å glede og overaske, nei dæven, der ble jeg rørt på ekte! De ble helt klart min favoritt når Markus sa at det å være på tur med Ronny var som å være med en hund som kunne snakke! Og han hadde blitt så glad og fornøyd om så neste tur gikk til Hælvette «tenk å få reise på tur til Hælvette med deg da Markus!» absolutt herlig! 14
Mollebolle Skrevet 21. mai #53 Skrevet 21. mai Mia Gundersen er sikkert en hyggelig dame, men det er lov å være litt hyggelig. Synes hun er utidig, sur og ganske frekk mot Linni. Oppfører seg som en kjerring. Linni skal jammen ha for tolmodigheten og positiviteten. 6 1
GlitrendeSjokolade Skrevet 23. mai #54 Skrevet 23. mai Bronto skrev (På 12.5.2025 den 9.21): Har blitt veeeldig mye fokus på far og sønn og det veldig triste der med mye jobbing og tapt tis sammen og at sønnen dreiv med narko osv. De har valgt å tatt med så mye grine klipp av far at det blir kleint. Spoler om jeg aner at leppa hans begynner å dirre. Skal de ikke få snakke om det fordi noen ikke liker å hørre på? Da får du spole ja. For mange liker å høre om det. Jeg synes det er fint at de snakker om det. Både fint, rørende og modig. Ikke rart noen menn ikke tørr å vise følelser når enkelte kvinner og menn sier det er kleint. Det er ikke kleint at noen gråter på tv uansett kjønn. 4
Gjest Lawyam Skrevet 23. mai #55 Skrevet 23. mai Har ikke noe imot det jeg, det er fint, som du sier, at de forteller, men det noe med at det skjer i hver episode og da den kom sist hadde vi jo hørt den noen ganger allerede.
Mollebolle Skrevet 28. mai #56 Skrevet 28. mai Finale i kveld. Hvem håper dere vinner? Holder en knapp på Markus og Ronny, men tror Lothepus har noen triks i ludo, så blir ikke forundret om de kommer frem først 🙃 2
GlitrendeSjokolade Skrevet 28. mai #58 Skrevet 28. mai Alle er vinnere som har klart å komme så langt helt fra Afrika. Hvis jeg skal velge noen som jeg håper kommer først. Enten Clas og Sindre eller Lothepus og Ida. Ellers er alle verdige vinnere. Blir spennende å se hvem som kommer først.
Gjest Lawyam Skrevet 28. mai #59 Skrevet 28. mai Gratulerer vinnerene hvertfall! De kom først og da ER det jo fortjent at de får pokalen! ❤
Janzypants Skrevet 28. mai #60 Skrevet 28. mai (endret) Jeg har ikke sett hele enda, men den taxituren fra Køben og til Tjøme må jo ha kostet flerfoldigene tusen - noe de ikke hadde. Og hvilken taxisjåfør sier ja til å kjøre SÅ langt uten å få betalt for det? Mulig vi får svar i løpet av siste 10 minuttene av episoden, men jeg tviler. Edit: Så det nå 😂 En ordentlig luring han, Lothepus 😂 Endret 28. mai av Janzypants
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå