Linny1111 Skrevet 14. mars #21 Del Skrevet 14. mars Sofiei skrev (4 timer siden): Hvor kan man se det? Vet dessverre ikke hvor man ser det lovlig i Norge. Jeg bor i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 14. mars #22 Del Skrevet 14. mars Linny1111 skrev (9 timer siden): Om dere liker Amazing Race, så er den amerikanske versjonen på sin 37. sesong 37.?? 😱 Er det skrivefeil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 14. mars #23 Del Skrevet 14. mars Babyface skrev (19 minutter siden): 37.?? 😱 Er det skrivefeil? Nope, de har holdt på siden 2001 og ofte med to sesonger i året, så nå er de på 37. sesong 😂 Jeg har fulgt med siden sesong 20 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet 20. mars #24 Del Skrevet 20. mars Markus Nesby og Ronny Brede Aase er blant de grusomste TV- personlighetene jeg vet om. Fy faen for noen barnslige dra-til tryner. De, skulle aldri hatt lov til å være på TV. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 20. mars #25 Del Skrevet 20. mars Må være noe av det tregeste og kjedeligste jeg har sett på lenge. Å se på at folk tar tog og buss, hvor er underholdningen i det? Til og med kappløpet de har til sjekkpunkt finnes det ikke spenning i? Hadde håpet på at det var lignende eller en light versjon av Amazing Race, men det er det virkelig ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 20. mars #26 Del Skrevet 20. mars Synes programmet er helt greit, men det virker ganske rigget. Trodde hele poenget med programmet skulle være uventede situasjoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 20. mars #27 Del Skrevet 20. mars Matas skrev (2 timer siden): Må være noe av det tregeste og kjedeligste jeg har sett på lenge. Å se på at folk tar tog og buss, hvor er underholdningen i det? Til og med kappløpet de har til sjekkpunkt finnes det ikke spenning i? Hadde håpet på at det var lignende eller en light versjon av Amazing Race, men det er det virkelig ikke. Kjendisversjonen av den britiske er ekstremt kjedelig i forhold til den med vanlige folk, så overrasker meg ikke at den norske er det samme. Har nettopp meldt meg på neste sesong av den britiske, så krysser fingrene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 20. mars #28 Del Skrevet 20. mars Linny1111 skrev (1 time siden): Kjendisversjonen av den britiske er ekstremt kjedelig i forhold til den med vanlige folk, så overrasker meg ikke at den norske er det samme. Har nettopp meldt meg på neste sesong av den britiske, så krysser fingrene! Da må jeg sjekke ut den britiske versjonen med den vanlige mannen i gata! Så spennende, krysser fingrene for deg🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 20. mars #29 Del Skrevet 20. mars Matas skrev (7 minutter siden): Da må jeg sjekke ut den britiske versjonen med den vanlige mannen i gata! Så spennende, krysser fingrene for deg🤞 Takk Ja, spesielt første sesong av den britiske er skikkelig bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joni123 Skrevet onsdag kl 20:31 #30 Del Skrevet onsdag kl 20:31 Mia er så grusom at jeg blir flau over å være norsk. Oppfører seg som skikkelig white trash. Linni er jo bare så positiv. Artig med Lotupus og søte datteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 9 timer siden #31 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Lawyam skrev (På 12.3.2025 den 7.51): På TvNorge, eller Max starter i dag. Jeg likte programmet. Herlig program. Må si jeg stusser litt på valget til blond og blondere som jeg kalle Mia og Linni. Og det er hvorfor prøvde de ikke å få seg nattbuss fra Sevilla til Lisboa. Ville tro det finnes som alternativ. Og da ville de jo og spart en overnatting. Jeg stusser litt mer på reisevalg og det gjelder hele gjengen. Og det første hvorfor ferge Tanger med til Algeciras. Der måtte de på en lang taxitur. Det burde vært mer naturlig med fergen fra selve Tanger til Tarifa som jo og er en del nærmere Cadiz enn den Algeciras er. Og hvorfor skulle de på død og liv mot Huelva og Faro når de var i Sevilla, det er jo noe feil retning. Det burde jo være langt mer naturlig og reise mot Badajoz. Endret 9 timer siden av Kjetil E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 9 timer siden #32 Del Skrevet 9 timer siden Stor pike skrev (På 13.3.2025 den 10.10): Kofferten til Mia 🤣 herregud, hva tenkte hun? Hun tenkte vel koffert😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti T Usen Skrevet 8 timer siden #33 Del Skrevet 8 timer siden Ikke så veldig glad i sånne programmer som er så rigget uten at vi får vite hva som er rigget. Og hvilke regler finnes? Det er jo helt tydelig at det ikke bare er førstemann frem. Da hadde jo nattog/nattbuss/uber om natta vært mye lurere enn å kjøpe både overnatting OG transport. Kan de feks sove ute under åpen himmel, eller er det regler? Mia og Lothe er litt samme ulla. På grunn av egen usikkerhet så er de frekke og "tøffe" mot tilfeldige uskyldige mennesker. De er vant til å være "konger" i de små miljøene de omgås til vanlig, men når de møter verden blir de bare bittesmå mennesker. (Litt sånn mini-trump:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå