AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Har ei barndomsvenninne som elsker bursdager og andre høytider. Til sin egen bursdag lager hun nedtelling på snap og på Facebook. Og jeg har fått flere melding i løpet av årene om at den eller den ikke skrev en lang fin melding på face osv. I år hadde hun en bursdags lunsj fancy greit helt fint. Men jeg kom ikke da jeg måtte jobbe. Hun og en del av hennes venner er arbeidsledige. Så vi avtalte at vi skulle treffes noen dager senere på ettermiddagen. Når vi møttes senere virket alt greit men fikk høre av fellers venninne at hun hadde vert sur siden jeg ikke spanderte og hadde med gave. Da bare lo jeg og gav uttrykk for at hun sier hun er min beste venninne men har glemt bursdagen min de siste årene. Ikke så mye så en Hipp hurra. Om folk i utgangspunkt ikke husker dagen min er helt greit men når de er så ekstremt på sin egen dag og attpåtil blir sure når de ikke får lange taler.. og ikke gidde å si noe til andre.. ja da får de ta seg en bolle. Vel hu venninna sa det til hu andre og nå er hun sur på meg. Burde jeg bare ha spandert og hatt med gave. Jeg mener dama er over 40år.. er det ikke på tide å bli voksen? Anonymkode: f8118...f7c
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Nei, blir for dumt. La henne furte. Men du kan jo og sette noen grenser ved å kommentere utsagnene når hun snakker ned folk på den måten hun gjør. Du kan jo og da minne henne på at hun ikke er veldig oppmerksom på andre bursdager enn sin egen. Anonymkode: 76801...633 5 8
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars Hvis dere alle er over 40 så bør dere redusere drama. En måte å gjøre det på er å slutte å snakke om venninner til andre. Sånn type baksnakking og sladring høres forferdelig ut Anonymkode: 86499...6dc 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars Jeeezes. Hun der hadde jeg fasa ut. Anonymkode: 061fa...747 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars Har du snakket med henne selv? Vet du hva hun faktisk har sagt, eller bare antar du at de andre venninnene gjengir helt riktig hva og hvordan ting ble sagt? Anonymkode: 850df...043 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Skrevet 12. mars Du kunne hatt med en liten gave da 🙈 Anonymkode: 5e876...2c2 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars Dere møttes jo for å feire henne. Da tenker jeg det er vanlig å spandere eller ha med seg en gave. Anonymkode: 821c1...5cf 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars Gleden er ved å gi, synes nå jeg. 😅 Anonymkode: d91ae...fa4
AnonymBruker Skrevet 13. mars #9 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Du kunne hatt med en liten gave da 🙈 Anonymkode: 5e876...2c2 Hvorfor det? De gikk jo ut og koste seg, å være sammen er vel mer enn gave nok?! man trenger ikke å gi gaver når man har bikket førti… Anonymkode: 72715...94d 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Skrevet 14. mars Ville kanskje tatt med vinflaske/blomst eller noe lignende smått om vi skulle ut for å feire en bursdag. Synes alikevel det blir for dumt å klage og holde på sånn som hun gjør. Og forvente gave OG spandering fordi hun har hatt bursdag blir jo drøyt - og attpåtil klage og prate dritt om det? Nei, ikke greit. Anonymkode: 27778...20b
Salamandra Skrevet 14. mars #11 Skrevet 14. mars Voksne folk som er veldig opptatt av sin egen bursdag synes jeg er litt kleint, borderline patetisk. Synes ikke du gjorde noe galt, om hun forventer å bli gjort så mye krus på må hun jo i det minste gjøre en innsats på din bursdag også, du har ikke gjort noe galt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå