AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Ser det ille harry ut å gå med t-skjorte, beregnet på menn? Slik som de på Biltema etc? De er så billige og om man velger litt stor luftig og hvit, ser det kanskje OK til tur bruk etc? (Er kvinne) Anonymkode: bc31c...ec2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Liker du den t-skjorten og føler deg bra i den, så har det ikke noe å si hva som står på merkelappen. Anonymkode: 513c2...fcf 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars Når en dame bruker herre t-skjorter så er det helt ok. Jeg er mann og bruker dame t-skjorter. Passer helt perfekt til min kropp Anonymkode: 80624...a59 1
NatNat Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ser det ille harry ut å gå med t-skjorte, beregnet på menn? Slik som de på Biltema etc? De er så billige og om man velger litt stor luftig og hvit, ser det kanskje OK til tur bruk etc? (Er kvinne) Anonymkode: bc31c...ec2 kjøper kun t-skjorter beregnet på menn. Bedre kvalitet, lengre i fasong også.. Kjøper ofte på H&M, de som er litt "tyngre" i kvalitet. Veldig fornøyd med de, de holder seg perfekt vask etter vask. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Kjøper bare herre T-skjorter, mye mer behagelige, orker ikke tettsittende T-skjorte. Anonymkode: 8527d...c2d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars Jeg hadde garantert ikke sett forskjellen om du hadde en hvit skjorte for menn eller en hvit skjorte for kvinner. Jeg har flere herreskjorter fra biltema og jula som jeg bruker til trening, både ute og på senter. Ganske enkelt fordi jeg ikke vil ha hvite eller rosa skjorter, og herreskjortene kommer i svart, grått og blått. Anonymkode: cb8b9...77d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Skrevet 15. mars Hadde det vært andre veien, ville folket kalt deg transvestitt. Anonymkode: e2621...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå