AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hei. Jeg har en hund som har fått en sykdom som gjør at hun ofte må til veterinær for å undersøke/følge opp dette. Greia er at hun kommer fra et hjem hun ble kraftig mishandlet og er sterkt traumatisert. Hun er derfor livredd for veterinæren og må få seduksjon når vi er der. Etter dette bruker hun alltid et par timer på å komme seg igjen. Så når vi skal gå derfra så driver hun å sjangler og snubler i fortauskanter og sånn. Jeg har ikke bil og må derfor bære henne. Dette går greit over korte avstander, men de blir veldig tungt hvis vi skal gå lengre avstander, da hun veier 12 kilo som føles som 100 når hun er "dopa" 😅. Tenkte derfor å skaffe en vogn til henne så jeg kan trille henne hjem. Men, jeg er redd for å få blikk fra folk og at andre skal tenke jeg er en komplett tulling som behandler hunden min som en baby. Hva tenker dere andre? Hadde dere gjort det? Tenker dere at det ser dumt ut? Anonymkode: 39e11...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde skaffet en vogn til hunden min. Andres blikk og kommentarer hadde jeg hevet meg over. Min hund er i samme vektklasse som din og jeg hadde ikke greid å bære henne særlig langt. Å jeg tror jeg hadde hatt vondt av hunden som var trøtt og ustødig på bena sine. Jeg hadde nok først tenkt på en sånn sykkelvogn for barn med håndtak slik at den også kan trilles. De har heldekkende trekk og hunden ligger trygt og varmt om den har et teppe nedi. Om du er redd for blikk og snakk så lyser det ikke hundevogn av denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Om noen går med hunden sin i vogn, så tenker jeg at det sannsynligvis er en god grunn til det. Skaff en sånn greier som nevnt over, eller noe annet med et lite trekk. Man trenger ikke å gå langt før 12kg blir tungt. Min 12kg hund fikk engang et anfall da vi var på tur i skogen. Bærte henne over skuldrene til parkeringsplassen. Det var ikke langt, men fy søren så rød i trynet jeg var da jeg endelig fikk henne til bilen. Anonymkode: 1a4ca...4f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Det viser bare at du er en dedikert hundeeier som gjør det absolutt beste for hunden din🦮🐕🦺🐕🐩 Anonymkode: 65e06...a79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Vogn med veskehunder oppi, er skikkelig teit. Vogn pga hundens helse er helt innenfor og godt dyrehold. Anonymkode: 888f8...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå