AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #21 Del Skrevet 13 timer siden Han hadde sikkert gjort samme mot deg. Er du sikker på at dere ikke deler på denne FF? Anonymkode: 33cec...deb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #22 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for at dere er ærlige mot meg. Har satt meg selv i en ganske vanskelig situasjon. Hun er utrolig pen, og da hun begynte å sitte oppå meg (for 3 uker siden) hjemme i hybelen min, klarte jeg ikke å la være.. Siden har vi hatt sex hver helg, altså 3 ganger totalt. Hun har lovet meg å aldri fortelle dette til han, og de to har ikke kontakt lengre. Skal late som at det aldri har skjedd, og ikke ha sex med henne igjen. Bestekompisen min betyr veldig mye for meg. Skjønner at kanskje ikke virker sånn. 😕 Anonymkode: dd4b2...e4f Du høres nokså ung ut så vil bare legge til at en eller annen gang vil en av dere få for mye å drikke og det vil bli sagt til vedkommende eller noen som sier det videre til vedkommende. Garantert. Håper det var verdt det. eller så klarer dere ikke å stoppe og så vil en av dere at det skal bli seriøst. Hun for hevn, du fordi hun er pen... Lykke til. Anonymkode: 33cec...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #23 Del Skrevet 13 timer siden Her er jeg uenig med samtlige som svarer. Jeg ser ikke på dette som noe stort problem, selv om man risikerer vennskapet enten en liten periode (mest sannsynlig) eller for alltid. Og den risken er allerede tatt. Og ting går oftest over, enten deres "forhold," eller kompisens sorg, kompisens vennskap eller kombinasjoner av dette - fragmenter av livet, noen kaller det skjebnen. Alle snakker om frigjøring og at vi ikke lever på 1800-tallet lengre osv, men kjærlighetsforhold virker mange å tro skal være som på Hollywoodfilm - den rette og din for alltid. Og friends will be friends. Dette innebærer jo forbud mot å "date" enkelte, og blir feil i mine øyne. Disse svart-hvitt-tankene er jo også drivkrafta bak hevnkriminalitet og partnerdrap som vi opplever mye av for tiden. Jeg kjenner til forhold der søsken har overtatt partner og de fortsatt omgås i familieselskap eller til og med ferie sammen. Folk som er litt ydmyke og tenker litt forbi nesa si, pleier å håndtere sånt når "den vonde tia" etter bruddet er over. Hodet og hjertet er bedre å følge enn bokstaver på internett. Anonymkode: c289a...d17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #24 Del Skrevet 13 timer siden Ja, du er dårlig venn. Og jeg hadde virkelig ikke stolt på henne. I motsetning til deg har hun lite å tape på denne informasjonen blir kjent. Effektiv måte å hevne seg på eksen det her Anonymkode: 608b0...f07 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #25 Del Skrevet 13 timer siden Det finnes ganske mange damer i verden, da kunne du valgt ei anna enn bestekompisens eks for å få tilfredsstilt dine behov, så ja, dårlig venn. Anonymkode: b4150...f97 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #26 Del Skrevet 12 timer siden Anonymkode: d1466...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 12 timer siden #27 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Pulevenner? Du høres tilbakestående ut. Anonymkode: c5d46...f53 Det er oppsiktsvekkende dersom du ikke er kjent med at dette er et helt vanlig begrep. Det må være slitsomt å omgås så mange mennesker du ser på som tilbakestående. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #28 Del Skrevet 12 timer siden Dette har hun sannsynligvis gjort for å ta hevn over eksen sin. For dette er sånn ekser hater. Har selv fått tilbud om sex med venn av min eks, men såå mye hater jeg ikke eksen altså. Anonymkode: a61ba...f03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #29 Del Skrevet 12 timer siden Ja, du er en rævva venn. Anonymkode: 60f96...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 12 timer siden #30 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har en bestekompis som jeg har kjent helt siden ungdomsskolen. Han og damen hans (nå ex) slo opp i januar. Han har vært ganske nedfor pga dette, men ting går heldigvis bedre nå. Jeg kjenner personlig exen hans veldig godt. Går bare rett på sak. Hun og jeg hadde sex for første gang for ca 3 uker siden. Var ikke meningen at det skulle skje, men det bare skjedde.. Vi har møttes flere ganger i ettertid og hatt sex, uten at kompisen min har fått vite noe. Kjenner litt på dårlig samvittighet, men samtidig er jo vi også bare mennesker som har behov for sex. Er jeg en dårlig venn? 🫤 Anonymkode: dd4b2...e4f Jeg nesten håper at du vil få deg kjæreste som du virkelig elsker, så gå gjennom et opprivende brudd, og så finner ut at bestekompisen din puler dama som du elsket så inderlig, og som du har hatt kjærlighetssorg over i flere år. Kos deg. Det er liksom 4 milliarder damer i verden å pule på, men du velger eksen til din bestekompis. Ikke fordi du er forelsket, men fordi du vil pule. Hvilket som helst annet hull hadde gått, men nei da, du MÅÅÅ pule eksen til bestekompisen. Ja, du er en dårlig venn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #31 Del Skrevet 12 timer siden Du spør om du er en dårlig venn. Spør deg selv følgende: hvis dette ikke er dårlig gjort av deg, hvorfor forteller du ikke han det? Hvis du synes det er greit å ha sex gjentagende ganger med eksen til bestevennen din, så er det vel greit å fortelle han det også? Dere er jo bare mennesker, han vil vel skjønne at du har behov for sex? Han er nedenfor etter bruddet fordi hun betydde noe for han, da skjønner han vel også at av alle kvinner du kan ha sex med så velger du henne? Anonymkode: 4e22a...cd7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 11 timer siden #32 Del Skrevet 11 timer siden Syns det er helt innafor jeg, siden du er på denne måten. Når så du finner deg en dame til slutt og skal stifte familie osv, så håper jeg at hun tar for seg av andre menn når hun ønsker det, også bestekompisen din, hun er tross alt bare et menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #33 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette har hun sannsynligvis gjort for å ta hevn over eksen sin. For dette er sånn ekser hater. Har selv fått tilbud om sex med venn av min eks, men såå mye hater jeg ikke eksen altså. Anonymkode: a61ba...f03 Ja ts du blir bare brukt av ei klin gæærn kjerring med pent utseende. Dette blir det bråk av. Anonymkode: 33cec...deb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #34 Del Skrevet 11 timer siden Synes enkelte av dere er ganske harde mot meg. Skjønner at det er galt mot kompisen min. Jeg er 18 år gammel, har masse hormoner og mitt naturlige behov for å komme inni en jente er kanskje litt større enn for noen andre av dere.. Men det tenker dere ikke på. Skjønner at jeg skulle ha pult en annen jente i stedet da. Takk for alle svarene, hun har lovet meg å aldri si noe til han, og jeg stoler på det. -TS Anonymkode: dd4b2...e4f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #35 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har en bestekompis som jeg har kjent helt siden ungdomsskolen. Han og damen hans (nå ex) slo opp i januar. Han har vært ganske nedfor pga dette, men ting går heldigvis bedre nå. Jeg kjenner personlig exen hans veldig godt. Går bare rett på sak. Hun og jeg hadde sex for første gang for ca 3 uker siden. Var ikke meningen at det skulle skje, men det bare skjedde.. Vi har møttes flere ganger i ettertid og hatt sex, uten at kompisen min har fått vite noe. Kjenner litt på dårlig samvittighet, men samtidig er jo vi også bare mennesker som har behov for sex. Er jeg en dårlig venn? 🫤 Anonymkode: dd4b2...e4f Stort sett kan man gjøre som man vil, når det verken skader deg selv eller andre. Det store unntaket er at man ikke ligger med vennene sine kjærester, heller ikke om de har ekser. Det er regel nummer 1. Anonymkode: 8d97b...6db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #36 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes enkelte av dere er ganske harde mot meg. Skjønner at det er galt mot kompisen min. Jeg er 18 år gammel, har masse hormoner og mitt naturlige behov for å komme inni en jente er kanskje litt større enn for noen andre av dere.. Men det tenker dere ikke på. Skjønner at jeg skulle ha pult en annen jente i stedet da. Takk for alle svarene, hun har lovet meg å aldri si noe til han, og jeg stoler på det. -TS Anonymkode: dd4b2...e4f Hahaha, du er jo bare fullstendig retarded. ta deg en ronk i stedet kompis. Hun kommer til å si det, det kommer til å komme ut. Dine hormoner er akkurat som alle andre sine hormoner. Din manglende karakterstyrke og integritet skinner igjennom på hvordan du reagerer på disse hormonene. Anonymkode: 3a3b8...a3e 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #37 Del Skrevet 11 timer siden Bor dere på et veldig lite sted? Må jo være usedvanlig dårlig utvalg av damer i nærheten når du ikke greide å finne noen andre å pule på enn eksen til bestekompisen. Anonymkode: ac301...96b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #38 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synes enkelte av dere er ganske harde mot meg. Skjønner at det er galt mot kompisen min. Jeg er 18 år gammel, har masse hormoner og mitt naturlige behov for å komme inni en jente er kanskje litt større enn for noen andre av dere.. Men det tenker dere ikke på. Skjønner at jeg skulle ha pult en annen jente i stedet da. Takk for alle svarene, hun har lovet meg å aldri si noe til han, og jeg stoler på det. -TS Anonymkode: dd4b2...e4f Gratulerer. Du passer med alle de naive damene her inne. Anonymkode: 33cec...deb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bippeti Skrevet 10 timer siden #39 Del Skrevet 10 timer siden De er jo ikke sammen lenger. Kanskje kan det skape såre følelser. Samtidig, kanskje ikke. Og uansett er dere begge single og frie mennesker, så det fortjener virkelig ikke den harde dommen som kommer fra folk her, altså. Jeg vil si kjør på som dere vil, dere har heller ikke opplysningsplikt, så om dere ikke ønsker å fortelle det er det helt greit. Skulle noe bli oppdaget etter hvert har dere heller ingen plikt til å opplyse om hvor lenge det har vart. Dette svaret er antakelig ikke så populært her inne. Men i mine øyne er sånt drama og følelse av eierskap over andre frie mennesker noe som er med på det evige sosiale presset så mange klager over. Dette er ikke utroskap, det er livet som utfolder seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #40 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Synes enkelte av dere er ganske harde mot meg. Skjønner at det er galt mot kompisen min. Jeg er 18 år gammel, har masse hormoner og mitt naturlige behov for å komme inni en jente er kanskje litt større enn for noen andre av dere.. Men det tenker dere ikke på. Skjønner at jeg skulle ha pult en annen jente i stedet da. Takk for alle svarene, hun har lovet meg å aldri si noe til han, og jeg stoler på det. -TS Anonymkode: dd4b2...e4f Det at du tenker at ditt "naturlige behov for å komme inni en jente" er så mye større (og viktigere) enn andres, er grunnen til at du er i denne situasjonen og at du fortjener det som kommer ut av den. Håper du ikke gjør noen gravide med de holdningene og det moralske kompasset ditt. Lykke til med alt! Anonymkode: 036ab...0c8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå