AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har en bestekompis som jeg har kjent helt siden ungdomsskolen. Han og damen hans (nå ex) slo opp i januar. Han har vært ganske nedfor pga dette, men ting går heldigvis bedre nå. Jeg kjenner personlig exen hans veldig godt. Går bare rett på sak. Hun og jeg hadde sex for første gang for ca 3 uker siden. Var ikke meningen at det skulle skje, men det bare skjedde.. Vi har møttes flere ganger i ettertid og hatt sex, uten at kompisen min har fått vite noe. Kjenner litt på dårlig samvittighet, men samtidig er jo vi også bare mennesker som har behov for sex. Er jeg en dårlig venn? 🫤 Anonymkode: dd4b2...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Hva om mor di hadde pult kompisen din, og unnskyldt det med at de bare er mennesker med behov for å gnikke kjønnsorganene mot hverandre? Anonymkode: e96a2...789 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Ja, av verste sort. Du kommer til å miste en kompis når han finner det ut, så da får du velge da hva som betyr mest for deg. Anonymkode: 66f7d...0d5 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Dårlig venn ja! Skam deg Anonymkode: 0562e...d79 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Sånn gjør du ikke, ekstremt dårlig gjort av deg! Forstår du ikke selv at det er galt? Ville du likt om det var andre veien, din kompis rota med din eks? Anonymkode: 25011...1f8 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Er ikke helt bra, men bare sørg for å holde det hemmelig du. "Secret sex" kan være spennende og hett. Selv var jeg en periode hemmelig pulevenn/elsker til mora til en kompis, som det nevnes over her (dog ikke bestekompisen). Anonymkode: 3dcea...16e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Du har jo allerede tatt valget, så nå er det bare å leve med konsekvensene. Regner med at du nå har en venn mindre når det blir kjent. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Pulevenner? Du høres tilbakestående ut. Anonymkode: c5d46...f53 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Takk for at dere er ærlige mot meg. Har satt meg selv i en ganske vanskelig situasjon. Hun er utrolig pen, og da hun begynte å sitte oppå meg (for 3 uker siden) hjemme i hybelen min, klarte jeg ikke å la være.. Siden har vi hatt sex hver helg, altså 3 ganger totalt. Hun har lovet meg å aldri fortelle dette til han, og de to har ikke kontakt lengre. Skal late som at det aldri har skjedd, og ikke ha sex med henne igjen. Bestekompisen min betyr veldig mye for meg. Skjønner at kanskje ikke virker sånn. 😕 Anonymkode: dd4b2...e4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden I min bok er du det ja. At "ting bare skjer" er jo ikke tilfellet. Man valgte kjønnsdrift over vennskap. Hadde en venninne gjort dette hadde hun vært ute av livet mitt i løpet av 10 min. Jeg hadde selvsagt aldri gjort det selv heller. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for at dere er ærlige mot meg. Har satt meg selv i en ganske vanskelig situasjon. Hun er utrolig pen, og da hun begynte å sitte oppå meg (for 3 uker siden) hjemme i hybelen min, klarte jeg ikke å la være.. Siden har vi hatt sex hver helg, altså 3 ganger totalt. Hun har lovet meg å aldri fortelle dette til han, og de to har ikke kontakt lengre. Skal late som at det aldri har skjedd, og ikke ha sex med henne igjen. Bestekompisen min betyr veldig mye for meg. Skjønner at kanskje ikke virker sånn. 😕 Anonymkode: dd4b2...e4f Det dagen det kommer ut er vennskapet ferdig uansett. Den dagen kommer aller mest sannsynlig. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Kunne aldri gjort det mot en bestekompis. Helt uaktuelt. Det at det ''bare skjedde'' er en dårlig unnskyldning. Kan ikke du finne noen andre å ligge med? Er du virkelig så desperat? Anonymkode: af4a7...807 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Må være trolling. Hvis ikke: ja, du er en fæl venn og en dårlig person. Bestevennen din kommer til å hate deg når han finner det ut. Anonymkode: 7de0d...6c6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en bestekompis som jeg har kjent helt siden ungdomsskolen. Han og damen hans (nå ex) slo opp i januar. Han har vært ganske nedfor pga dette, men ting går heldigvis bedre nå. Jeg kjenner personlig exen hans veldig godt. Går bare rett på sak. Hun og jeg hadde sex for første gang for ca 3 uker siden. Var ikke meningen at det skulle skje, men det bare skjedde.. Vi har møttes flere ganger i ettertid og hatt sex, uten at kompisen min har fått vite noe. Kjenner litt på dårlig samvittighet, men samtidig er jo vi også bare mennesker som har behov for sex. Er jeg en dårlig venn? 🫤 Anonymkode: dd4b2...e4f Hardt å si, men du er faktisk en dritdårlig venn. Hun er eksen og ekser gjør dessverre mye rart for både å komme seg videre, bekreftelse osv. (been there done that) Så basically så gir du trøst til eksen til kompisen din og ikke til selve kompisen din, noe som bare er synd i seg selv. Og til syvende og sist, så vil sannheten sannsynligvis komme ut en dag uansett, og da er han trolig nok ikke bestekompisen din lengre. Så..håper det var verdt å miste det vennskapet da🙄 Anonymkode: da6c1...6f0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Hadde min bestevenninne gjort noe slikt hadde jeg blitt sinna og sjokkert, og så såret at det hadde vært det vennskapet. Anonymkode: 4a85b...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden Om en venninne hadde ligget med min eks, så ville jeg ikke brydd meg. Jeg kunne ikke tenkt meg å ta i han med ildtang en gang. Anonymkode: 00592...018 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Del Skrevet 13 timer siden Bare det ordet "pulevenner", for et ekkelt ord fra rennesteinen. Før eller siden, så forteller den dama der noe til venninnene, og da er det snakk om minutter før alle vet. Anonymkode: 0e8b1...322 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden Hvis kompisen din ville blitt sint, skuffet, sjalu osv og generelt hatt det vondt, om han fikk vite om det.. Så vet du selv svaret på om du er en dårlig venn eller ikke. Og det kan godt hende han får vite det snart… for hun eksen hans som er så kjip at hun puler på kompisen hans, deg, kan også like enkelt finne på å si det. Anonymkode: 99588...741 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden Ja jeg vil si at du er en dårlig venn, men nå er det ingen vei tilbake. Jeg ville bare kjørt på, når dette komer ut så trenger du iallefall ikke og lure på om dere er venner lenger, for venner gjør ikke slik mot hverandre. Anonymkode: 52bfa...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for at dere er ærlige mot meg. Har satt meg selv i en ganske vanskelig situasjon. Hun er utrolig pen, og da hun begynte å sitte oppå meg (for 3 uker siden) hjemme i hybelen min, klarte jeg ikke å la være.. Siden har vi hatt sex hver helg, altså 3 ganger totalt. Hun har lovet meg å aldri fortelle dette til han, og de to har ikke kontakt lengre. Skal late som at det aldri har skjedd, og ikke ha sex med henne igjen. Bestekompisen min betyr veldig mye for meg. Skjønner at kanskje ikke virker sånn. 😕 Anonymkode: dd4b2...e4f Bare så du er klar over det. Aldri undervurder kvinnelig list og hevngjerrighet. Hvordan ble det slutt mellom dem? Kan det tenkes at hun vil ta fra ham (exen - din «beste venn») deg? Hun er i stand til å gjøre noe slikt som å være pulevenn med exens bestevenn. Dette stinker, og du kan virkelig ha gått rett i fellen. Ikke første gang jeg hører om noe slikt Anonymkode: 40e0b...825 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå