AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Å jeg nekter å gjøre noe med det. Men sitter med en følelse at alt far kaller meg for stemmer, får ofte melding at far kommer seg fra helvete jeg utsatte han for, at jeg er alvorlig skadet, at jeg er ….. vet ikke hva han mener da. Far har ved flere anledninger hatt besøksforbud, det som er vanskelig er at far bruker barnet som psykolog han snakker stygt om meg til barnet og barnet blir sint på meg for jeg er slem med far. den siste tiden har far ringt barnet, avtalt samvær, samtidig som han sender melding til meg å avlyser samvær, har bevis fra barnets telefon og lydopptak at han avtaler samvær, når han legger på avlyser han samvær så jeg må fortelle barnet om at samværet er avlyst, siden dette har skjedd flere gang så viste jeg barnet melding der far avlyser samvær samtidig som han kaller meg stygge ting da han alltid kaller meg det samme ved meldinger, barnet ble lei seg, har sagt til barnet at jeg ikke blir lei meg når far kaller meg. har tatt kontakt med helsesøster så barnet kan ha en person å snakke med da barnet ikke vil snakke med meg å grunnet konflikt trenger barnet noen å snakke med å noen å lufte seg for Anonymkode: b7b5b...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Åpenbart en elendig og udugelig type. Dette høres vanskelig ut, men hva lurer du på? Anonymkode: 67234...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Dere bør vurdere om all kommunikasjon bør går via deg og ikke via barnet. Barnet kan blokkere far på telefonen. Det har barnet gjort her. Anonymkode: 6e4e0...493 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Jeg ville blokkert fars nummer på barnets telefon. Anonymkode: 8acea...163 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Så bra at du har tatt kontakt med helsesøster. Det er bra for barnet å få snakke med noen, og vanskelig å betro seg til deg når der er en lojalitetskonflikt. Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at helsesøster melder dette til barnevernet. Uansett bedre at en fagperson gjør det enn at foreldre som "kriger mot hverandre" gjør det. Da kan det lett bli oppfattet som hevn mot den andre forelderen. Anonymkode: be755...22b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Dere skader barnet. Dere foreldre, skader faktisk barnet deres sånn som dere holder på. Far og DU må finne ut av dette på egenhånd, om det er FVK eller hva.... Hilsen ei som ikke har kontakt med verken mor eller far i voksen alder, på grunn av helt lik årsak du ramser opp her. Jeg har blitt fortalt av barnevern, helsesøster og flere psykologer at det er omsorgssvikt at foreldre bruker barnet sitt på den måten der i krig mellom foreldre.... Anonymkode: d9dd2...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Barnet skal i allefall ut av dette regnestykket. Og dere skal søke hjelp ASAP. Anonymkode: dee46...720 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå