AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Har en fantasi jeg veldig gjerne vil oppfylle, og lurer derfor på om det er noen kvinner her som kunne tenke seg? Det som jeg fantaserer om er å treffe en kvinne som gir meg et foto av henne, sexy og helst naken. Jeg kler meg naken, og onanerer til jeg spruter til bildet hennes mens hun ser på. Hva tenker dere danner/kvinner/jenter? Anonymkode: e15af...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Fikses på diverse nettsteder . Søk på cum-tribute. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Ser du ut som en gresk gud? Hvis ikke så la det bli med fantasien, har man ikke noe og legge på bordet så lar man være. Anonymkode: 77406...a89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ololo Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Har ikke troen på dette Endret 7 timer siden av ololo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden What is in it for me? Nei jeg hadde ikke vært interessert. Er generelt ikke interessert i å se andre menn runke enn den jeg er i forhold med. Anonymkode: 843a9...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Hørtes ufattelig lite givende ut for kvinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Kan du ikke heller bruke sex-sider til sånt? Anonymkode: 8284b...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Mulig du kan finne en kvinne som også har en sterk fantasi, og så kan dere "bytte" på å oppfylle dem. Utover dette pleier ikke vi kvinner å bare stille opp for diverse fantasier menn har, som ikke gir oss noe. Tror selv dette blir vanskelig. Anonymkode: 843a9...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har en fantasi jeg veldig gjerne vil oppfylle, og lurer derfor på om det er noen kvinner her som kunne tenke seg? Det som jeg fantaserer om er å treffe en kvinne som gir meg et foto av henne, sexy og helst naken. Jeg kler meg naken, og onanerer til jeg spruter til bildet hennes mens hun ser på. Hva tenker dere danner/kvinner/jenter? Anonymkode: e15af...34d Dette kalles for "Cumtribute", og det er en ganske normal fetish blandt mennesker. Og poenget med dette, er at både kvinnen og mannen tenner på dette.. Ja TS.. du kan oppfylle denne fantasien, men det mest vanlige er å få kontakt på nettet.. På X (Twitter) koker det av kvinner som elsker dette.. Så få kontakt.. Da kan du ronke på bildet hun sender deg i dm.. Bruk en Ipad som tåler fukt, eller skrive ut bildet på et ark.. Ta bilde med kameraet, send så mesterverket ditt til damen.. Du kommer garantert til å få rosende ord av takknemlighet.. Cumtribute er en fin måte å skaffe seg nettvenner på, for dere har samme fetishen.. Kvinner fra norge, sverige og fra hele verden.. så ikke glem å ha det gøy, men også vise respekt❣️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Funker i en gryende eller etablert relasjon, med en random mann ikke så interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Takk for svar! For å utdype litt så har jeg tidligere prøvd tributes på bilde og video, og også å ha kvinnen på lyd mens jeg filmer for så å legge ut videoen et sted hun kan se. Det jeg lurer på nå er om det kunne være interessant å gjøre dette live, dvs mens hun som er på bildet er til stede. Kunne vært med en helt ukjent (min første tanke), eller med ei som man kjenner (som Bimbo skriver om). Flere tanker? Anonymkode: e15af...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Jeg kunne gjort det i et forhold. Ikke ellers. Anonymkode: 207f1...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå