AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #21 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blødde i ca 5-6 uker, myyyye mer enn jeg trodde at jeg skulle gjøre. Men det er sikkert individuelt. Kunne fint være alene med barna dagen etter - men samme dagen var jeg ganske pjusk, men dette var fordi jeg ble lagt i narkose (noe som var prosedyre på den klinikken). Uten det hadde det nok ikke vert noe større problem. Men tok en tid før trening ble aktuelt for min del pga kraftige blødninger og forbud mot tampong. Men andre igjen hadde sikkert ikke latt seg stoppe av det 😊 Anonymkode: 799fc...93a Jeg blødde ikke i det hele tatt. Var noe rosa i trusa senere på dagen, og det var det! Så dette er kjempe individuelt. Kan hende jeg var heldig, men merket ikke noe som helst etter konisering. Hadde ikke smerter heller. Var 25 år når jeg gjorde det. Gynekologen sa at hun ikke fjernet så veldig mye (av hensyn til at jeg kanskje ville ha barn), og flere kontroller etterpå (er nå 30 år) er jeg fortsatt fri for celleforandringer - og HPV fri. Lykke til, det går bra! Jeg fikk Fentanyl som beroligende, var bare kos og velstand på bordet med koselig sykepleierstudent ved ene hånda og kjekk anestesisykepleier ved andre. Anonymkode: a358e...11d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #22 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Forresten - tok dere Ibux og Paracet før inngrepet? Står i skrivet mitt at jeg skal ta 800 mg Ibux og 1000 g Paracet.. men må si jeg ikke er så begeistret for å ta såpass store mengder smertestillende. Særlig om det faktisk er så smertefritt som dere sier. Ser flere skriver de foretrekke konisering fremfor biopsi/celleprøve mtp ubehag.. jeg synes ingen av delene var problematisk i det hele tatt.. Anonymkode: 7cbd1...fe9 Jeg måtte ta 1 g paracet en times tid før. Du burde ta det når de har skrevet det, for det kan lindre i kombinasjon med beroligende og lokalbedøvelse. For meg var alt smertefritt, og jeg tok som sagt 1 g paracet. Anonymkode: a358e...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halog Skrevet 15 timer siden #23 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jeg spørre om du gikk fullt svangerskap? De advarte meg om for tidlig fødsel som en risiko. Anonymkode: c560c...edc Jeg ble satt i gang i uke 37, men det var av helt andre grunner. De tok veldig lite av min livmorhals da. Det eneste jeg fikk beskjed om var at om jeg skulle få tvillinger ville de følge opp ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Del Skrevet 15 timer siden Var helt kjørt i dagene etter inngrepet, men jeg grudde meg noe voldsomt og kjempa liksom imot fysisk når jeg lå der, skalv og var helt ute. Lokalbedøvelse. Blødde som faen når sårskorpa løsna etter et par dager. Vurderte å ringe legen. Stoppa å blø etter to uker. Anonymkode: 5c1f3...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #25 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har ikke gjort dette selv, men kan ikke skjønne at du ikke bare dropper trening en ukes tid i hvert fall. Så farlig er det ikke å stå over treningen. Tenker at kroppen har godt av litt ro, særlig om du både jobber og skal ha ungene alene. Anonymkode: adcca...2b7 En ukes tid er null problem, men jeg leser flere steder 4-6 uker. Og 1,5 mnd uten trening, er litt kjipt når du er vant til å trene mye. Anonymkode: 7cbd1...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #26 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En ukes tid er null problem, men jeg leser flere steder 4-6 uker. Og 1,5 mnd uten trening, er litt kjipt når du er vant til å trene mye. Anonymkode: 7cbd1...fe9 Det er anbefalt å ikke trene tungt eller være i høy fysisk aktivitet av en grunn, regner med det kan forårsake mer blødning og lignende. Men tror dette er individuelt, snakk med gynekologen om det Anonymkode: a358e...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå