Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg er på dag 44-45 i syklusen og enda ingen mens. Tok en CB test på dag 37 - negativ. Har ingen tegn på at mensen er i anmarsj, heller ingen tegn på at jeg er gravid. Har hatt 2 sykluser på henholdsvis 35 og 33 dager etter at jeg sluttet med pillen. Noen som har hatt det slik, bør jeg ta en ny test, eller bare vente på at mensen skal komme?? Trenger litt råd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hei du

jeg tror du bare skal se tiden an, hvis du tænker for meget over det, kan du udsætte din mens, så prøv at slappe af så kommer det nok :D

Skrevet

det kan være at du tenker på mye på det slik at mensen ikke dukker opp,men jeg tror jeg ville ha tatt en test til for å være sikker . det er ikke alle en Clearblue test slår ut like tidlig på vet du og hvis du tar en test til og den også er negativ så kan du iallefall etter det slappe litt mer av da :)

lykke til og hold oss oppdatert da :D

:P sola :P

Gjest Labella ikke innlogget
Skrevet

Det hender av og til at man rett og slett hopper over en menstruasjon hvis man ikke har hatt eggløsning. Men det hender også at graviditetstester viser negativt resultat tidlig i svangerskapet, så se det an litt og ta en ny test hvis ikke mensen dukker opp!

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei - ser at vi lurer på det samme!

Jeg er på dag 35 og testet neagtivt i dag tidlig...har vært av pillen siden april og har fortsatt ikke regelmessige sykluser (25-31 dg)...vi får håpe det skjer noe snart!

Lykke til!

:-)

Skrevet

Takk for svar.

Vil bare legge til at vi egentlig ikke stersser så mye med dette (har bare prøvd noen mnd. og jeg er med den innstillingen at: "det tar litt tid før pillen er ute av kroppen").

Ellers trodde jeg at jeg hadde hatt eggløsning, hadde eggløsningsslim, kan det likevel være at jeg ikke hadde eggløsning?? Og ettersom jeg har hatt 2 "normale" sykluser etter pille slutt så forventet jeg liksom at mensen skulle komma da jeg trodde.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da slapp jeg å vente lenger: på dag 37 kom mensen (desverre). Satt i møte og kjente at noe skjedde...

Så da er det bare å prøve videre!

:-)

Skrevet

Her er mensen enda ikke kommet, tok en ny test i går - negativ. (er vel på rundt 50 dager). Så da er det vel bare å vente på at mensen skal komme. Har i tillegg så vondt i magen, helt nede, så jeg lurer på om det kan være noe gale. Noen som har erfart dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...