AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden På Europris selger de Dubai sjokolade til 69 kroner, men den er ikke så stor som Dubai sjokoladene du får kjøpt andre steder, derfor billigere sikkert. Har noen smakt den? Anonymkode: ae0cf...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Jeg synes den var veldig god! Mye fyll som var litt salt av pistasjenøtter. God krønsj. Har ikke smakt noe andre Dubai sjokolader. Anonymkode: 6fbad...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Nei syntes ikke det var så god. Fylket var godt, men ikke selve sjokoladen. Anonymkode: b8392...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Smakte den i går, syntes det var kjempegod! Hadde ikke så høye forventninger, så ble positivt overrasket. Samboeren min syntes den nesten var for søt, men jeg som er glad i søtt syntes ikke det☺️ Anonymkode: 2c604...403 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har smakt den. Det er den eneste Dubai-sjokoladen jeg har prøvd, så jeg har ikke noe å sammenlikne med, men jeg synes den var god. Veldig søt, men godt balansert av krønsj, pistasjesmak og ørlitegrann salt. Likevel kan jeg ikke slutte å tenke på at Dubai-sjokolade er en overpriset hype. Jovisst er det godt, men ikke så godt at den høye prisen forsvarer det. Blir det gjenkjøp? Kanskje hvis prisen noensinne går ned. Anonymkode: 6183d...8d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Aner ikke, kommer aldri til å kjøpe. Anonymkode: 65f5f...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå