AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Vi skal søke om billån og må legge inn budsjett over hva vi bruker penger på. Vi er 2 voksne, en tenåring og en voksen student. Studenten kjøper egne klær. Vi voksne kjøper oss sjelden klær. Tenåringen er heller ikke kravstor på klær. Han får 1000 kr i måneden fra oss som han kan bruke på klær av og til. I en sånn budsjettkalkulator kommer det at vi skal bruke 3700 kr på klær i måneden. Jeg tenker vi klarer oss på halvparten Hvor mye bruker dere på klær? Trenger ikke å høre fra de som kjøper jakker til 10 000 kr osv 🤣 Anonymkode: 93cf1...c89
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Noen ganger 0 og noen ganger 5000+. 2 voksne og 2tenåringer. En gender her og en genser der. Nye sko her og nye sko der. Må se på hva dere selv bruker ikke hva andre bruker! Anonymkode: 83f54...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi skal søke om billån og må legge inn budsjett over hva vi bruker penger på. Vi er 2 voksne, en tenåring og en voksen student. Studenten kjøper egne klær. Vi voksne kjøper oss sjelden klær. Tenåringen er heller ikke kravstor på klær. Han får 1000 kr i måneden fra oss som han kan bruke på klær av og til. I en sånn budsjettkalkulator kommer det at vi skal bruke 3700 kr på klær i måneden. Jeg tenker vi klarer oss på halvparten Hvor mye bruker dere på klær? Trenger ikke å høre fra de som kjøper jakker til 10 000 kr osv 🤣 Anonymkode: 93cf1...c89 Med barna (2 stk) blir det fort 15 000-20 000 ,- bare på vinteren 😅 så skal de ha regntøy, støvler, fleece osv til høst og vår. Også sommertøy, joggesko, sandaler, plutselig nye pensko, eller en ny skjorte. Sko skiftes ofte i den alderen de er i nå da.. tenker det fort blir 3500,- i mnd i gjennomsnitt ja. Vi voksne kjøper sjeldent klær, jeg kjøpte vinterjakke i år (3000,-) men det er ikke hvert år jeg bytter ut den.. vintersko kjøpte jeg i fjor, ellers er det mer småting som nytt undertøy, sokker, en bukse eller genser av og til. Anonymkode: ffa7a...0ce
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Med barna (2 stk) blir det fort 15 000-20 000 ,- bare på vinteren 😅 så skal de ha regntøy, støvler, fleece osv til høst og vår. Også sommertøy, joggesko, sandaler, plutselig nye pensko, eller en ny skjorte. Sko skiftes ofte i den alderen de er i nå da.. tenker det fort blir 3500,- i mnd i gjennomsnitt ja. Vi voksne kjøper sjeldent klær, jeg kjøpte vinterjakke i år (3000,-) men det er ikke hvert år jeg bytter ut den.. vintersko kjøpte jeg i fjor, ellers er det mer småting som nytt undertøy, sokker, en bukse eller genser av og til. Anonymkode: ffa7a...0ce Dere må da kjøpe alt nytt siden dere bruker 15-20.000 bare på vinteren 😳 Anonymkode: 26966...7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå