Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal søke om billån og må legge inn budsjett over hva vi bruker penger på. Vi er 2 voksne, en tenåring og en voksen student. Studenten kjøper egne klær. 

Vi voksne kjøper oss sjelden klær. Tenåringen er heller ikke kravstor på klær. Han får 1000 kr i måneden fra oss som han kan bruke på klær av og til.

I en sånn budsjettkalkulator kommer det at vi skal bruke 3700 kr på klær i måneden. Jeg tenker vi klarer oss på halvparten 

Hvor mye bruker dere på klær? 

Trenger ikke å høre fra de som kjøper jakker til 10 000 kr osv 🤣

Anonymkode: 93cf1...c89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger 0 og noen ganger 5000+. 2 voksne og 2tenåringer. En gender her og en genser der. Nye sko her og nye sko der.

Må se på hva dere selv bruker ikke hva andre bruker!

Anonymkode: 83f54...f5c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi skal søke om billån og må legge inn budsjett over hva vi bruker penger på. Vi er 2 voksne, en tenåring og en voksen student. Studenten kjøper egne klær. 

Vi voksne kjøper oss sjelden klær. Tenåringen er heller ikke kravstor på klær. Han får 1000 kr i måneden fra oss som han kan bruke på klær av og til.

I en sånn budsjettkalkulator kommer det at vi skal bruke 3700 kr på klær i måneden. Jeg tenker vi klarer oss på halvparten 

Hvor mye bruker dere på klær? 

Trenger ikke å høre fra de som kjøper jakker til 10 000 kr osv 🤣

Anonymkode: 93cf1...c89

Med barna (2 stk) blir det fort 15 000-20 000 ,- bare på vinteren 😅

så skal de ha regntøy, støvler, fleece osv til høst og vår. Også sommertøy, joggesko, sandaler, plutselig nye pensko, eller en ny skjorte. Sko skiftes ofte i den alderen de er i nå da.. tenker det fort blir 3500,- i mnd i gjennomsnitt ja.

Vi voksne kjøper sjeldent klær, jeg kjøpte vinterjakke i år (3000,-) men det er ikke hvert år jeg bytter ut den.. vintersko kjøpte jeg i fjor, ellers er det mer småting som nytt undertøy, sokker, en bukse eller genser av og til. 

Anonymkode: ffa7a...0ce

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjette 5000 i mnd 

Anonymkode: 14602...9e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Med barna (2 stk) blir det fort 15 000-20 000 ,- bare på vinteren 😅

så skal de ha regntøy, støvler, fleece osv til høst og vår. Også sommertøy, joggesko, sandaler, plutselig nye pensko, eller en ny skjorte. Sko skiftes ofte i den alderen de er i nå da.. tenker det fort blir 3500,- i mnd i gjennomsnitt ja.

Vi voksne kjøper sjeldent klær, jeg kjøpte vinterjakke i år (3000,-) men det er ikke hvert år jeg bytter ut den.. vintersko kjøpte jeg i fjor, ellers er det mer småting som nytt undertøy, sokker, en bukse eller genser av og til. 

Anonymkode: ffa7a...0ce

Dere må da kjøpe alt nytt siden dere bruker 15-20.000 bare på vinteren 😳 

Anonymkode: 26966...7b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...