AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Budrunde i morgen. Jeg er så spent. Ønsker virkelig dette rekkehuset. Hvor mange har dere erfart kommer på visning? Anonymkode: e962e...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Det var 15 på visning sist vi var og 8 påmeldte. Flere uker senere er det fremdeles ikke solgt. Anonymkode: 48acb...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden 20 på visning er helt ellevilt i dagens lunkne boligmarked. Den kommer nok til å gå langt over takst. La meg gjette, Oslo? Anonymkode: 950e6...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 20 på visning er helt ellevilt i dagens lunkne boligmarked. Den kommer nok til å gå langt over takst. La meg gjette, Oslo? Anonymkode: 950e6...87c Bergen Anonymkode: e962e...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden kan være 40 på visning og 0 bud, kan være 2 på visning og bli budrunde.. Så morgendagen blir spennende, ha is i magen og ikke drive prisen opp iallefall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Det er de 20 som ikke følger med på nyhetene. Jeg tror det kjølner snart nå som renta trolig står stille, inflasjonen øker og lønnsveksten roer seg litt. Når folk ser at optimismen som de så gjerne ville tro på ikke er der likevel så er vi tilbake noe som kan ligne normalen tror jeg. Anonymkode: 758ff...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er de 20 som ikke følger med på nyhetene. Jeg tror det kjølner snart nå som renta trolig står stille, inflasjonen øker og lønnsveksten roer seg litt. Når folk ser at optimismen som de så gjerne ville tro på ikke er der likevel så er vi tilbake noe som kan ligne normalen tror jeg. Anonymkode: 758ff...a28 Hva mener du følger med på nyhetene? Anonymkode: e962e...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden 1 hour ago, AnonymBruker said: Budrunde i morgen. Jeg er så spent. Ønsker virkelig dette rekkehuset. Hvor mange har dere erfart kommer på visning? Anonymkode: e962e...3ab Alt fra ingen til rundt femten. Har vært med på salg av fem leiligheter opp i gjennom. Anonymkode: b0805...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå