Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Nå blir jeg litt forvirret... Den "sex og singelliv" vibratoren, Mr. Rabbit, er det mange kopier av den?? For jeg finner mange som ser prikk lik ut, men de heter noe annet...
Blackjack Skrevet 10. mars 2006 #2 Skrevet 10. mars 2006 Ja, det finnes utallige varianter med minimale forskjeller.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 10. mars 2006 #3 Skrevet 10. mars 2006 Ok. Er denne en oppgradert versjon eller?
hecuba Skrevet 10. mars 2006 #4 Skrevet 10. mars 2006 Ok. Er denne en oppgradert versjon eller? ← Den så en smule morsom og grotesk ut. Rabbit er vel en serie. Jeg har sett at det har blitt reklamert at det var "sex og singelliv"-rabitten noen steder. Du kan jo se om du finner noe her.
Gjest GreenSky Skrevet 10. mars 2006 #5 Skrevet 10. mars 2006 Ok. Er denne en oppgradert versjon eller? ← Jepp.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Ok. Er denne en oppgradert versjon eller? ← Denne har jeg og den er fantastisk!
Gjest Hilde K S Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 Jeg hang meg litt opp i "selvlysende kontroll", jeg.
MindCrime Skrevet 22. mars 2006 #8 Skrevet 22. mars 2006 Den orginale rabbiten fra sex in the city selges ikke i Norge overhodet.... (den er japansk produsert og produsenten har ingen avtaler med noen Norske butikker) men det finnes MANGE vibratorer som er nesten identiske og som sikkert er minst like gode;-) Den Mr. Rabbit som det henvises til her, er blitt en klassiker på kort tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå