AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Har en kollega som har hele familien sin i hjemlandet, og der er det krig og har vært det i mange år. Det er ikke Ukraina, men en krig som ikke får noe særlig dekning i media. Han snakker om krigen hele tiden, og hver dag får vi oppdateringer om nyhetene derfra. Jeg skjønner selvfølgelig at det er grusomt at det er krig der, og at han er bekymret for familie og venner. Men, når han snakker om det hele dagen lang så blir stemningen på jobb veldig tung. Vi har et fysisk krevende yrke, så når det er psykisk tungt i tillegg så blir det veldig tunge dager på jobb. Selvfølgelig har jo vi det bedre enn de i hjemlandet hans, og vi er heldige som bor i Norge. Jeg synes dette er veldig vanskelig. Jeg forstår at han har behov for å prate om dette, men det skaper en kjip stemning på jobb og jeg er veldig sliten etter å ha jobbet med ham. Flere av kollegaene mine unngår ham, og for å være helt ærlig så har jeg også et ønske om det men jeg tror ikke jeg har samvittighet til det. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: cb5d1...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Du skriver ikke hva du jobber med... Men kan du høre på musikk/podkast eller ta hjemmekontor? Snakk med sjefen om du kan dette om du ikke har lov, mtp det psykiske. Anonymkode: 90182...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Kanskje snakke med sjefen om personen kanskje trenger litt hjelp, kanskje har dere psykolog forsikring etc via jobb. Anonymkode: 9fdb9...2bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du skriver ikke hva du jobber med... Men kan du høre på musikk/podkast eller ta hjemmekontor? Snakk med sjefen om du kan dette om du ikke har lov, mtp det psykiske. Anonymkode: 90182...e27 Fysisk tunge jobber gir sjeldent mye rom for hjemmekontor… Anonymkode: 3ef6b...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fysisk tunge jobber gir sjeldent mye rom for hjemmekontor… Anonymkode: 3ef6b...c36 Noen kan ta med seg jobben hjem. Derfor skrev jeg musikk/podkast..... Men for all del, trekk frem det ene som ble feil. Anonymkode: 90182...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå