AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Fler enn meg som feirer Pi day? 😁 Fredag er det tacopai! Og antagelig key lime pie til dessert. 🤩 Anonymkode: a0b58...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Nei, feirer den andre tingen på fredag, biff & bj dagen, så blir biff her! Og.... Noe helt annet til dessert 😅 Anonymkode: 643ab...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Pi day er genialt. Det må bli Kylling og purrepai eller Beef and ale. Kyllingpaien tar kortere tid så blir vel den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Hadde pai forrige fredag, så nei. Pi day er en Instagram-greie, akkurat som kanelbollens dag og annet tøys. Lager pai når jeg vil, og kanelboller når jeg har lyst på. Anonymkode: bc45f...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde pai forrige fredag, så nei. Pi day er en Instagram-greie, akkurat som kanelbollens dag og annet tøys. Lager pai når jeg vil, og kanelboller når jeg har lyst på. Anonymkode: bc45f...3a6 Kanelbullens dag har vært en svær greie i Sverige over tid. Pi day er jo et ordspill på 14 mars altså 3.14 i USA eller 14.3 som vi ville skrevet og dermed mistet poenget. Er naturlig nok en større ting i land som lager mer pai. Anonymkode: a32a3...d82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Pi-dag snakket vi om på videregående for 20 år + år siden, så den er ikke ny. Vurderer en pai her, det hadde vært godt 😋 Liker å lage med eggestand av silketofu og det har vi ikke, så må eventuelt kjøpe det. Bruker det vi har av grønt, men gjerne sopp og brokkoli, og hva ellers vi har. Fint når alle kan spise det samme, så er litt tilpasninger, som selvsagt går fint 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Siden jeg skriver datoer på den europeiske måten gir det ingen mening å markere den 14. mars spesielt med å spise pai. Siden det ikke dukket opp verken blomster, sjokolade eller annen oppvartning på valentines blir det neppe biff og bj, heller Mulig vi har grønne klær og spiser irish stew på mandag, da. Anonymkode: f725b...e74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden 14. Mars er jo biff og blowjob-dagen! Anonymkode: 51f5f...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå