AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Fler enn meg som feirer Pi day? 😁 Fredag er det tacopai! Og antagelig key lime pie til dessert. 🤩 Anonymkode: a0b58...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Nei, feirer den andre tingen på fredag, biff & bj dagen, så blir biff her! Og.... Noe helt annet til dessert 😅 Anonymkode: 643ab...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Pi day er genialt. Det må bli Kylling og purrepai eller Beef and ale. Kyllingpaien tar kortere tid så blir vel den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Hadde pai forrige fredag, så nei. Pi day er en Instagram-greie, akkurat som kanelbollens dag og annet tøys. Lager pai når jeg vil, og kanelboller når jeg har lyst på. Anonymkode: bc45f...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde pai forrige fredag, så nei. Pi day er en Instagram-greie, akkurat som kanelbollens dag og annet tøys. Lager pai når jeg vil, og kanelboller når jeg har lyst på. Anonymkode: bc45f...3a6 Kanelbullens dag har vært en svær greie i Sverige over tid. Pi day er jo et ordspill på 14 mars altså 3.14 i USA eller 14.3 som vi ville skrevet og dermed mistet poenget. Er naturlig nok en større ting i land som lager mer pai. Anonymkode: a32a3...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå