AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #21 Del Skrevet 12 timer siden Det kommer mye an på psykologen. Jeg gikk til en psykolog en gang som presterte å si til meg at jeg var den klienten som hadde den aller verste situasjonen og hadde det verst av alle hennes klienter. Syns ikke det hjalp å få høre det akkurat, når man går til psykolog for å bli bedre. Bytta psykolog ved flytting og hn var ok, men gikk ikke så altfor dypt inn i ting men det hjalp nok masse likevel gjennom en periode som var tøff. Kommer an på kjemi det der. Har også sett en psykolog som det var null kjemi med, som ble sinna fordi hu ikke fikk lov til å filme meg i hver time, så hun avslutta jeg behandling med. Anonymkode: ee44e...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeritasVita Skrevet 12 timer siden #22 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det kommer mye an på psykologen. Jeg gikk til en psykolog en gang som presterte å si til meg at jeg var den klienten som hadde den aller verste situasjonen og hadde det verst av alle hennes klienter. Syns ikke det hjalp å få høre det akkurat, når man går til psykolog for å bli bedre. Bytta psykolog ved flytting og hn var ok, men gikk ikke så altfor dypt inn i ting men det hjalp nok masse likevel gjennom en periode som var tøff. Kommer an på kjemi det der. Har også sett en psykolog som det var null kjemi med, som ble sinna fordi hu ikke fikk lov til å filme meg i hver time, så hun avslutta jeg behandling med. Anonymkode: ee44e...705 Det er noen av disse her som lever i en litt lukket verden, uten evne til å se seg selv utenfra, og skylder på pasienten / klienten om det ikke fungerer. Jeg jobbet for en psykolog en gang, og kona studerte psykologi, og skrøt av at hun kunne til og med snakke med en taxisjåfør....(wow, menneske det og). Noen av de må jo kurses for å kunne snakke med folk med annen kulturell bakgrunn... Helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden Den eneste måten du kan få et sikkert er ved å prøve. For meg har det vært verdt det over all forventning, jeg har truffet på gode psykologer som har vært veldig riktige for meg og fått et mye større utbytte av det på flere områder enn jeg hadde sett for meg på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå