Sjarmør Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Sjekker kvinner på 50 opp menn annerledes enn yngre kvinner?
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars Tror damer flest vil bli sjekket opp uavhengig av alder… Anonymkode: dc02f...d38 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars De er ofte mer direkte som i "kom hjem med meg". Den artigste jeg var borti var på legevakta da jeg fikk "det blir no' på'rei vettu om du venter til jeg har henta medisina mine, har så innmari blærekatarr." Anonymkode: a89ea...eb9
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars Jeg sjekket opp en mann. Vi satt på samme restaurant. Vennene hans hadde gått. Jeg satt alene. Vi hadde like mye vin igjen så jeg spurte ham om vi skulle ta resten sammen. Helt grei å gjøre da jeg var 53. Aldri turt å gjøre da jeg var 20. Anonymkode: 32e76...165 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): De er ofte mer direkte som i "kom hjem med meg". Den artigste jeg var borti var på legevakta da jeg fikk "det blir no' på'rei vettu om du venter til jeg har henta medisina mine, har så innmari blærekatarr." Anonymkode: a89ea...eb9 Og så var det ei som bare måtte hente gåstolen sin og høreapparatet først. Damer på 50 asså🤣 Anonymkode: dc02f...d38 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): De er ofte mer direkte som i "kom hjem med meg". Den artigste jeg var borti var på legevakta da jeg fikk "det blir no' på'rei vettu om du venter til jeg har henta medisina mine, har så innmari blærekatarr." Anonymkode: a89ea...eb9 😂🤣 Anonymkode: 3530b...a93 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars For min del, ville nok forskjellen vært at hun på 20 ville være alt for ung for meg, og hun på 50 midt i blinken aldersmessig. Utover det, aner jeg ikke. Ikke vært i "sjekkemarkedet" på 30 år, så har ikke noe oppdatert erfaring å dele der. Anonymkode: 13d41...623
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars At hun på 50 ikke er attraktiv. Anonymkode: 512ab...dc8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå