AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Hva hadde dere gjort med en sånn venn? Hvordan håndterer man slike? Vil gjerne hjelpe. Men virker som det ikke er mulig. Anonymkode: 28603...198
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars La dem være i fred. Ingen liker gnål uansett om det er velment. Har du sagt at du synes de drikker for mye og trenger hjelp en gang så har du sagt det. En gang til og du er et masete mehe. Anonymkode: 402e4...04b 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars Man kan ikke hjelpe noen som ikke vil ha hjelp. Anonymkode: 375ed...c60 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Skrevet 15. mars I dag kutta jeg kontakten med en bekjent som har et alvorlig problem knytta til personlighet, alkohol og psykiatri. Hun er født i 1959. Vi har kjent hverandre i 7 år, men nå har jeg sagt stopp. Jeg orker ikke å bli kjefta på offentlig, og jeg orker heller ikke være vitne til at felles bekjente blir kjefta opp. Hun roper høyt i offentligheten, veldig alvorlige kommentarer. Hun mener det er vanlig å komme med drapstrusler, for hun mener det kun kalles tomme ord. Hun har en sønn som er født i 1986, men han ble plassert i fosterhjem og deretter adoptert inn i familien. Hun har ikke møtt han på veldig mange år. Jeg er en mann som er født i 1996. Hun prøver å være en ekstramamma for meg, men det har jeg ingen behov for. Føles veldig ubehagelig at hun skal dominere over meg. Hun gjør det samme ovenfor ei dame som er født i 1983, en mann som er født i 1991 og en mann som er født i 1992. De to sistnevnte har kutta kontakt, men hun blir sint og forstår ikke hvorfor. Jeg orker ikke sånne folk. Hun vil ikke ha hjelp. Anonymkode: a0805...d31 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 20.41): Hva hadde dere gjort med en sånn venn? Hvordan håndterer man slike? Vil gjerne hjelpe. Men virker som det ikke er mulig. Anonymkode: 28603...198 En god venn omtaler ikke en venn som en sånn eller en slik så det beste for den personen er at du bare holder deg unna. Anonymkode: e99b8...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En god venn omtaler ikke en venn som en sånn eller en slik så det beste for den personen er at du bare holder deg unna. Anonymkode: e99b8...ad7 Ja, jeg har ikke til vane å pynte på sannheten. Anonymkode: 28603...198
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg har ikke til vane å pynte på sannheten. Anonymkode: 28603...198 Du har lyst til å trokke på vennen din. Anonymkode: 8ae06...2ec 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #8 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har lyst til å trokke på vennen din. Anonymkode: 8ae06...2ec ?? Anonymkode: 28603...198
AnonymBruker Skrevet 15. mars #9 Skrevet 15. mars Du kan ikke hjelpe en som ikke vil ha hjelp. Du kan velge å kutte ut denne vennen. Anonymkode: 11195...174 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Skrevet 16. mars Hva legger du i å elske alkohol og henge med alkoholikere? Hvor mye og hvor ofte drikker vennen din? Bor personen alene eller med familie? Hvor ofte treffere hen "alkoholkervennene", og hvor mye drikker de, og i hvilke anledninger? Anonymkode: a2b0e...28d
AnonymBruker Skrevet 18. mars #11 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 20.09): Du har lyst til å trokke på vennen din. Anonymkode: 8ae06...2ec Tråkke på noen fordi man vil hjelpe? Ts, folk må ha sitt eget forløp. Trekk deg unna usunne folk. Anonymkode: f455d...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå