Tacha Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Kjæresten/samboer gjorde hva enn eksen hans ba han om, dette var helt i starten av forholdet vårt, og jeg sa til han at han er en tøffel og blir mye styrt av eksen. Hun bodde i samme blokk med ny kjæreste/samboer. Eksen sto som leier på leiligheten han bodde/bor i og truet med at han ikke kom til å overta leiligheten og videre. Skulle vi ut å ta en røyk, måtte vi få en bekreftelse på at det var greit, så ungen hennes ikke møtte på samboer. Eksen hadde en hund som samboer tok vare på og ga han det han trengte, men med en gang hun visste jeg var der, så kom hun å henta hunden, vi måtte holde det skjult at han hadde hunden hos meg noen ganger ellers ville hun blitt sur. Det var så mye drama i starten, jeg flyttet inn etter han skrev under ny kontrakt, men det var fremdeles slik at vi måtte si ifra pga ungen hennes, respekt for ungen så gjorde vi det, men vi kunne ikke ta en røyk uten å si ifra selvom ungen var i barnehagen. Mye av det dramaet som skjedde i starten ødelagte mye da. De flyttet og ting ble lettere for oss begge og det var ikke snakk om at han ville ha noe med han å gjøre, men i fjor sommer kom hun tilbake i livet hans, og nå har de har blitt gode venner igjen og møtes ofte. Jeg har fått hilst på henne og prata med henne, hun er ei koselig ung dame, og jeg liker henne, men jeg klarer bare ikke godta vennskapet dems. Og han sier at hun kommer foran meg, og det knuste meg veldig!💔 Hvordan kan jeg klare og akseptere vennskapet, og at de møtes ofte? Ja, sjalusi er der, men det at han sier hun kommer foran meg knuste meg helt! Forholdet vårt har ikke vært perfekt, både psykisk og fysisk vold fra begge sider, noe jeg ikke er stolt over! Men han er også det beste som har hendt meg, og vi har mye gode minner, det er mye som holder meg fast, men jeg bare klarer ikke akseptere vennskapet dems, og vi klarer ikke kommunisere i det heletatt, noe vi kunne uten problemer i starten. Er virkelig dette forholdet doomed?! Er jeg virkelig så jævlig sjalu på eksen hans?! Hvorfor velger han henne først? De hadde et godt vennskapet før de ble kjæreste for mange år siden, og det vennskapet fikk han plutselig tilbake nå, for meg ser jeg dem som ekser. Han sa til meg at han aldri ville ha noe med henne å gjøre, og så plutselig så betyr det vennskapet mer enn forholdet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Tacha skrev (2 minutter siden): Er virkelig dette forholdet doomed?! Js.. beklager. Anonymkode: 22442...b91 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Bli singel, og jobb med deg selv. Anonymkode: 0d575...a03 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Kjære deg. For noen er gamle leketøy attraktivt. Pass på hjertet ditt og dump han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Helt uaktuelt at han prioriterer en annen dame foran deg. Du burde gitt klar beskjed med en gang "Jeg er ikke et andrevalg for mannen i mitt liv, så da avslutter vi det her og nå" Kan være det hadde vært en vekker for han, hvis ikke så har du det bedre uten han. Jeg kunne aldri vært lykkelig i et forhold hvor mannen hadde sagt noe slik. Jeg vil aldri være med en mann som sier jeg er et andrevalg. Tror ikke han respekterer deg heller hvis ikke du gir klar beskjed. Ingen skriking, bare si rolig ifra. Anonymkode: b7d8c...218 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Røm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Dere er doomed. Som du sier, hun betyr mer enn deg. Og da gjør hun det nok alltid Anonymkode: a62f4...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Slutt å røyk, det er 2025. Vold i forhold hører hjemme i Jerry S-show. Og idet en mann sier eksen kommer først, er forholdet over. Anonymkode: 7ca6a...292 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Dette er virkelig ikke det beste som har hendt deg! Ser du virkelig på et fysisk og psykisk voldelig forhold som det beste du kan få? Da denne mannen sa at eksen kommer foran deg så gjorde han det klart at du ikke er dama i hans liv. Han valgte en feig måte å si det på, men det var det han sa. Helt oppriktig - jeg tror det at han sa dette var det beste som har skjedd deg, for nå kommer du deg ut av et forhold som bare er bortkastet tid, og i tillegg veldig, veldig ødeleggende for deg. Kom deg ut av dette forholdet så fort som mulig. Og så søker du hjelp, for det er noe du trenger å bearbeide slik at du slipper å møte på lignende en annen gang. Du må bryte ditt eget negative mønster, og du trenger å bli tryggere i deg selv. Anonymkode: 99685...e91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Fysisk og psykisk vold fra begge sider? Pluss at han sier eksen kommer foran deg? Du troller! Hvis dette var sant burde du komme deg i terapi.. Anonymkode: 7c8ba...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fysisk og psykisk vold fra begge sider? Pluss at han sier eksen kommer foran deg? Du troller! Hvis dette var sant burde du komme deg i terapi.. Anonymkode: 7c8ba...5ff Eller rus inni bildet... Anonymkode: 50642...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden Tacha skrev (4 timer siden): Og han sier at hun kommer foran meg Tacha skrev (5 timer siden): og så plutselig så betyr det vennskapet mer enn forholdet vårt. Da har du vel svaret. Tacha skrev (5 timer siden): Er virkelig dette forholdet doomed?! Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden I det øyeblikket en mann sier at en annen kvinne kommer foran kjæresten er forholdet over. Kan bli heller ikke værende i et forhold med fysisk og psykisk vold. Bare dra, han er ikke noe å samle på. Anonymkode: af933...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Tacha skrev (11 timer siden): Kjæresten/samboer gjorde hva enn eksen hans ba han om, dette var helt i starten av forholdet vårt, og jeg sa til han at han er en tøffel og blir mye styrt av eksen. Hun bodde i samme blokk med ny kjæreste/samboer. Eksen sto som leier på leiligheten han bodde/bor i og truet med at han ikke kom til å overta leiligheten og videre. Skulle vi ut å ta en røyk, måtte vi få en bekreftelse på at det var greit, så ungen hennes ikke møtte på samboer. Eksen hadde en hund som samboer tok vare på og ga han det han trengte, men med en gang hun visste jeg var der, så kom hun å henta hunden, vi måtte holde det skjult at han hadde hunden hos meg noen ganger ellers ville hun blitt sur. Det var så mye drama i starten, jeg flyttet inn etter han skrev under ny kontrakt, men det var fremdeles slik at vi måtte si ifra pga ungen hennes, respekt for ungen så gjorde vi det, men vi kunne ikke ta en røyk uten å si ifra selvom ungen var i barnehagen. Mye av det dramaet som skjedde i starten ødelagte mye da. De flyttet og ting ble lettere for oss begge og det var ikke snakk om at han ville ha noe med han å gjøre, men i fjor sommer kom hun tilbake i livet hans, og nå har de har blitt gode venner igjen og møtes ofte. Jeg har fått hilst på henne og prata med henne, hun er ei koselig ung dame, og jeg liker henne, men jeg klarer bare ikke godta vennskapet dems. Og han sier at hun kommer foran meg, og det knuste meg veldig!💔 Hvordan kan jeg klare og akseptere vennskapet, og at de møtes ofte? Ja, sjalusi er der, men det at han sier hun kommer foran meg knuste meg helt! Forholdet vårt har ikke vært perfekt, både psykisk og fysisk vold fra begge sider, noe jeg ikke er stolt over! Men han er også det beste som har hendt meg, og vi har mye gode minner, det er mye som holder meg fast, men jeg bare klarer ikke akseptere vennskapet dems, og vi klarer ikke kommunisere i det heletatt, noe vi kunne uten problemer i starten. Er virkelig dette forholdet doomed?! Er jeg virkelig så jævlig sjalu på eksen hans?! Hvorfor velger han henne først? De hadde et godt vennskapet før de ble kjæreste for mange år siden, og det vennskapet fikk han plutselig tilbake nå, for meg ser jeg dem som ekser. Han sa til meg at han aldri ville ha noe med henne å gjøre, og så plutselig så betyr det vennskapet mer enn forholdet vårt. Han kan umulig være det beste som har hendt deg, når han forteller deg at eksen hans kommer foran deg. Ustabil mann. LØP! Anonymkode: 943ab...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Jeg henger også med eksen min. Han kommer selvfølgelig ikke foran en eventuell partner. Så ja, doomed, det vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Tacha skrev (11 timer siden): Kjæresten/samboer gjorde hva enn eksen hans ba han om, dette var helt i starten av forholdet vårt, og jeg sa til han at han er en tøffel og blir mye styrt av eksen. Hun bodde i samme blokk med ny kjæreste/samboer. Eksen sto som leier på leiligheten han bodde/bor i og truet med at han ikke kom til å overta leiligheten og videre. Skulle vi ut å ta en røyk, måtte vi få en bekreftelse på at det var greit, så ungen hennes ikke møtte på samboer. Eksen hadde en hund som samboer tok vare på og ga han det han trengte, men med en gang hun visste jeg var der, så kom hun å henta hunden, vi måtte holde det skjult at han hadde hunden hos meg noen ganger ellers ville hun blitt sur. Det var så mye drama i starten, jeg flyttet inn etter han skrev under ny kontrakt, men det var fremdeles slik at vi måtte si ifra pga ungen hennes, respekt for ungen så gjorde vi det, men vi kunne ikke ta en røyk uten å si ifra selvom ungen var i barnehagen. Mye av det dramaet som skjedde i starten ødelagte mye da. De flyttet og ting ble lettere for oss begge og det var ikke snakk om at han ville ha noe med han å gjøre, men i fjor sommer kom hun tilbake i livet hans, og nå har de har blitt gode venner igjen og møtes ofte. Jeg har fått hilst på henne og prata med henne, hun er ei koselig ung dame, og jeg liker henne, men jeg klarer bare ikke godta vennskapet dems. Og han sier at hun kommer foran meg, og det knuste meg veldig!💔 Hvordan kan jeg klare og akseptere vennskapet, og at de møtes ofte? Ja, sjalusi er der, men det at han sier hun kommer foran meg knuste meg helt! Forholdet vårt har ikke vært perfekt, både psykisk og fysisk vold fra begge sider, noe jeg ikke er stolt over! Men han er også det beste som har hendt meg, og vi har mye gode minner, det er mye som holder meg fast, men jeg bare klarer ikke akseptere vennskapet dems, og vi klarer ikke kommunisere i det heletatt, noe vi kunne uten problemer i starten. Er virkelig dette forholdet doomed?! Er jeg virkelig så jævlig sjalu på eksen hans?! Hvorfor velger han henne først? De hadde et godt vennskapet før de ble kjæreste for mange år siden, og det vennskapet fikk han plutselig tilbake nå, for meg ser jeg dem som ekser. Han sa til meg at han aldri ville ha noe med henne å gjøre, og så plutselig så betyr det vennskapet mer enn forholdet vårt. Her har du jo gjort deg mange bra erfaringer til ditt neste forhold. Beklager at dette ikke fungerte, men man lærer av det meste om man reflekterer og gjør en innsats. Anonymkode: d0169...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå