Gå til innhold

Selger lurte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kjøpte nylig noe via en Facebook-gruppr, men da jeg mottok varen så var kvaliteten så dårlig at jeg kontaktet selger. Det var ikke opplyst om feil og mangler og jeg betalte en sum jeg aldri ville betalt om jeg hadde denne informasjonen. Selger ble irritabel og kranglete, men sa til slutt "ja, du får returnere det da om du vil." Og akkurat dette gjorde jeg - jeg returnerte til henne og da jeg fortalte henne om at jeg hadde returnert så sa hun at hun ikke gir meg tilbake pengene (noen tusen)... jeg antar at jeg i denne situasjonen ikke har noen rettigheter? Jeg har selvsagt kvittering for retur og samtalen mellom meg og selger, som nå har blokkert meg via Facebook fordi jeg reagerte på at hun ikke har planer om å gi meg pengene tilbake. Er det noe jeg kan gjøre?

Anonymkode: 332c7...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da anmelder du henne for svindel. Politiet i morgen.

Meld henne også inn til de som administrerer fb-gruppen.

Anonymkode: bd761...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ett raskt Google søk gir deg all informasjon du trenger......

 

https://www.forbrukerradet.no/siste-nytt/rettigheter-for-bruktkjop/

Anonymkode: ecd2d...c2f

Dette gir ikke svar på det jeg spør om, som er at hun sa jeg kunne returnere for så å si hun ikke gir pengene tilbake 

Anonymkode: 332c7...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...