AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Svigermor ligger for døden, får jeg fri med lønn for å gå i begravelsen? Anonymkode: d986f...080 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars Sannsynligvis ikke. Der varierer fra arbeidsgiver til arbeidsgiver hva man får velferdspermisjon til. Det er ikke lovfestet. Det jeg har sett er mest vanlig er at man får fri med lønn for rett oppad- og nedadstigende familie. Altså besteforeldre, foreldre og barn. Anonymkode: c7c83...daf 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Del Skrevet 11. mars Sjekk med personalhåndboka, og spør HR. Anonymkode: fcf1a...574 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 11. mars #4 Del Skrevet 11. mars Nei ikke når det er svigermor. Jeg mistet svigerfar og fikk ikke fri med lønn, men med bortgang av en egen forelder så fikk jeg fri med lønn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Del Skrevet 11. mars Jeg fikk det. Vi får fri med lønn for både nær familie og nærmeste svigerfamilie. Anonymkode: 2cb2d...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Del Skrevet 11. mars Hos oss får vi det. Helseforetak. Anonymkode: a51d1...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #7 Del Skrevet 11. mars Spør arbeidsgiver! Jeg fikk fri med lønn til min fetter sin begravelse. Kommer an på arbeidsgiver. Men penger er egentlig uviktig en sånn dag. Anonymkode: a9da8...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #8 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Svigermor ligger for døden, får jeg fri med lønn for å gå i begravelsen? Anonymkode: d986f...080 Du har vel rett på velferdspermisjon med lønn. Snakk med sjefen Anonymkode: d89eb...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #9 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har vel rett på velferdspermisjon med lønn. Snakk med sjefen Anonymkode: d89eb...5dc Nei, det har hun ikke nødvendigvis. Anonymkode: c7c83...daf 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #10 Del Skrevet 11. mars I personalhåndboken vår står det at personalansvarlig leder kan innvilge velferdspermisjon med lønn i særskilte tilfeller. Jeg har innvilget det både på svigerforeldre og kollega som jobbet tett med min ansatt men i annen avdeling. Anonymkode: c2d33...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #11 Del Skrevet 11. mars Hos oss er det permisjon med lønn i 2 timer til nær familie/svigerfamilie. Resten er fri uten lønn eller avspasering. Jobber i kommunen. Anonymkode: 2a2f5...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #12 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Svigermor ligger for døden, får jeg fri med lønn for å gå i begravelsen? Anonymkode: d986f...080 Kommer helt an på virksomheten. Men når noen av våre aller nærmeste går bort så er faktisk lønn på begravelses-dagen uvesentlig i min verden. Anonymkode: 66d54...004 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #13 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spør arbeidsgiver! Jeg fikk fri med lønn til min fetter sin begravelse. Kommer an på arbeidsgiver. Men penger er egentlig uviktig en sånn dag. Anonymkode: a9da8...baf Det sier de som har nok penger til å klare hverdagen. Anonymkode: b7723...4a2 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #14 Del Skrevet 11. mars Jeg får fri med lønn til så nær familie Anonymkode: eac9e...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #15 Del Skrevet 11. mars Kommer an på arbeidsgiver. Jeg har fått velferdspermisjon til å gå i begravelsene til min manns besteforeldre. Statlig ansatt, har en veldig medmenneskelig leder. Anonymkode: d081e...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #16 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer helt an på virksomheten. Men når noen av våre aller nærmeste går bort så er faktisk lønn på begravelses-dagen uvesentlig i min verden. Anonymkode: 66d54...004 Så sant man har råd til det så er jo det helt super innstilling. Anonymkode: 9c681...7dc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #17 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det sier de som har nok penger til å klare hverdagen. Anonymkode: b7723...4a2 Nei, men man lar ikke være å delta selv om ikke får betalt. Det hadde hvertfall ikke jeg gjort. En slik dag har helt andre prioriteringer. Anonymkode: a9da8...baf 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #18 Del Skrevet 11. mars Min hovedarbeidsgiver gir lønn for dette, det står i tariffavtalen vår. Min biarbeidsgiver gir ikke det. Anonymkode: 5116d...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #19 Del Skrevet 11. mars Jeg fikk permisjon med lønn da jeg gikk i min svigerfar begravelse. Anonymkode: bd8f0...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #20 Del Skrevet 11. mars Jeg måtte legge begravelsen til min far på fridagen min for å ikke fornærme sjefen, så det er vel litt ulike tilnærminger ute å går. Skiftet jobb rett etterpå. Anonymkode: 9747f...7b2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå