Sarah Salamander :-) Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Elsker skrekkfilmer, grøssere og psykologiske trillere som gir meg frysebyger, men det er stortsett filmer litt tilbake i tid som er eklest synes jeg. Den dag i dag får jeg skikkelig frysebyger når jeg tenker på IT av Steven King (den Klovnen er så innmari ekkel), Pet Sematary (når det klikke for den lille ungen) eller Village of the damned (med de platina blonde ungene som kan lese tankene til foreldrene sine!!) Noen som har tips til andre godbiter?
Blackjack Skrevet 10. mars 2006 #4 Skrevet 10. mars 2006 Signs med Mel Gibson er en ekkel film. ← Jeg synes ikke det men.. Hva med The Dentist? Selvfølgelig også The Shining.
Malou Skrevet 10. mars 2006 #5 Skrevet 10. mars 2006 The Shining! Jeg har aldri turt å se hele!! Også var det en film med en heis som skremte vettet av meg når jeg var "liten", men jeg vet ikke om jeg hadde blitt like redd i dag. Siden jeg har blitt en værre pyse når det gjelder sånne filmer har jeg ikke tenkt å finne ut av det heller.
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #8 Skrevet 10. mars 2006 Naboer er faktisk en av de ekleste filmene jeg har sett noengang.
Gjest vimse Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 Naboer, ekkel men samtidig fantastisk fengende på et vis, og jeg må si at når jeg så Kill Bill, vet ikke om det var I eller II, så måtte vi slå av etter en halv time, da orket ikke jeg mer...
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mars 2006 #10 Skrevet 10. mars 2006 Den sjette sansen. Har ikke turt å se den for andre gang, hehe.
minienthe Skrevet 10. mars 2006 #11 Skrevet 10. mars 2006 Cannibal holocaust er grusom... ingen scifi skrekk film men rett og slett grusom. var flau over den hvite menneskerasen etter å ha sett den og det er en del creepy scener i den (derav tittelen)
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #12 Skrevet 10. mars 2006 Den ekleste filmen jeg noensinne har sett er The Descent!! :hår: :hår: Og jeg tåler ekle filmer ... Godt
Gjest LoisLane Skrevet 10. mars 2006 #13 Skrevet 10. mars 2006 Rosemary's baby og Nattsvermeren. Er en av Norges største pyser og tenker fremdeles på dem når det blir mørkt.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #17 Skrevet 10. mars 2006 Cannibal Holocaust. Videodrome er også ganske ekkel.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #18 Skrevet 10. mars 2006 Janghwa, Hongryeon (A tale of two sisters) :hår: Ekkel stemning! Som jeg så alene hjemme med suround og det kom ekle lyder fra bak sofaen.. Selvplaging!
hecuba Skrevet 10. mars 2006 #19 Skrevet 10. mars 2006 Vi folk fortelle kort hva filmene handler om da? Selv har jeg ikke sett noen så veldig ekle filmer. Ingen så ekle at det har satt seg. Kan sikkert være en krigsscene eller to som har satt seg, men lite utover det.
Gjest Emeldina Skrevet 10. mars 2006 #20 Skrevet 10. mars 2006 Den aller ekleste filmen jeg har sett er helt klart KEN PARK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå