stan Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars Hvis du kan de temaene som krever Geogebra, så bør du klare en 2er. Disse oppgavene har ofte mange poeng. Og er veldig like år for år. I tillegg jobb med gamle eksamensoppgaver. Sørg for at du får til intro oppgavene, altså oppgave a) og kanskje b) Det er også noen Excel tema. Bruk boka, lag eksempel regneark for de ulike typene av oppgaver. Lagre dem på PCen og bruk dem. Mange oppgaver er identiske, bare å bytte ut tallene. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars Jeg brukte Cosinus online. Der er det videoer for hvert delkapittel, samt veldig mange oppgaver fra bøkene med løsningsforslag. Det er også noe eksamensoppgaver. Jeg brukte det til 1P og 2P og gikk fra karakter 3 til 5. Jobbet med fagene omtrent hver dag i nesten 5 måneder da. Men det var jo to fag. Hvis du virkelig gjør en innsats kan du jo prøve å komme gjennom pensum, slik at du har tid til å gjøre mange eksamensoppgaver også. Det er viktig! Det koster ca 500 kr for tilgang i 1 år tror jeg. Jeg er sykt fornøyd. Hadde aldri klart det på egenhånd uten den ressursen. https://cosinus.cappelendamm.no/ Anonymkode: bb250...ecd
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars Ndla har faget, der ligger også nedlastbare oppgavefiler og eksamensløsninger. Anonymkode: 73302...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå