AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg er i uke 20 og har foranliggende og foreliggende morkake (placenta previa marginalis). Jeg har enda ikke kjent noe liv pga. dette og ble fortalt på ordinær ultralyd at det kunne ta 3-4 uker til før jeg vil kunne kjenne noe særlig. Hvis du hadde foranliggende morkake, når kjente du liv? Anonymkode: a164e...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mopsi Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Uke 22, hvis jeg ikke husker feil 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Tror jeg begynte å kjenne litt av og til fra rundt uke 18, men det tok kanskje en måned før jeg kjente noe hver dag. Tror jeg kjente det på siden, så sikkert der morkaken ikke var. Jeg slet med å kjenne mye bevegelse gjennom resten av svangerskapet, og ofte var det lettere å kjenne det med hånden på magen, enn å faktisk kjenne det inni magen. Det har nok en del å si hvordan babyen ligger også. Anonymkode: 5e6ff...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Jeg kjente liv i uke 14, hadde mistenkt placenta previa (klarte ikke å se skikkelig på UL). Men merket kun liv når jeg lå på siden. I andre stillinger først fra uke 17-18, daglig liv først etter uke 21. Anonymkode: 92dfe...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå