AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg kjøpte kyllingfilet på Kiwi i stad som har siste forbruksdag i morgen. Er det igrunnen innafor av butikken å selge den med så dårlig dato? Jeg bruker normalt sett å sjekke, men glemte det i dag. Anonymkode: 3458a...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Ja, det er helt innafor at de gjør. Men, mange butikker velger å selge til redusert pris. Kanskje de ikke har vært klar over denne. Anonymkode: 5a0e6...135 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Det er helt innafor selvfølgelig. Det er klønete, for det blir fort sure kunder av slikt, men det er jo på ingen måte mot noen lov. Anonymkode: 84b52...781 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #4 Del Skrevet 57 minutter siden Helt innafor, varen er lovlig å selge til siste dag. Det er vi som kunder som må sjekke hva vi kjøper. Jeg sjekker alltid dato på alt jeg kjøper, og tar alltid den varen med best dato. Unntaket er om vi er innom den lille lokalbutikken der vi har hytte. Hvis jeg trenger en liter melk eller en annen vare jeg glemte å handle i byen før vi dro, så tar jeg gjerne den med kortest dato siden jeg skal bruke varen der og da. Men ellers kjøper jeg aldri gamle varer, tar alltid den bakerste. Anonymkode: ff81d...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå