Gå til innhold

Merkelige symptomer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har selvsagt allerede snakket med lege som ikke virker veldig bekymret, men jeg har den siste uka hatt rare symptomer og lurte på om det kan være covid eller influensa eller noe.

Jeg har stikking i brystet på venstre side som kommer og går, ingenting spesielt som gjør at det er bedre eller verre. Har også en hodepine som er stikking/verking - igjen på venstre side, like over øret. Ikke noe som gjør det verre eller bedre heller. Jeg er i tillegg svimmel og trøtt, sover dårlig. Ingen matlyst. Har alltid tinnitus men føler det er verre for tiden.

Har ikke feber men blir plutselig veldig varm og svett, har følt litt at jeg er i ferd med å få feber.

Noen andre som har hatt dette i det siste? Føler det er så mye som går.

Anonymkode: bd476...056

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre vanskelig å sette diagnoser på nett når man ikke er lege. 

Anonymkode: 80f5f...95b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo også ut som angst, sliter du med det eller stress? Er du i den alderen hvor perimenopause/overgangsalder kan være en årsak? Har du tatt blodprøver for å avdekke mangler? 

Anonymkode: 2fbfd...a36

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som noe. Kanskje du brygger på noe og at du blir syk etter hvert, eller at det går over før du rekker å bli ordentlig syk.

Stikking i brystet på venstre side for meg er ofte muskelsmerter eller smerte fra magesekk. Da har det hengt sammen med stress/angst, at jeg har spent meg eller at det er mye syre i magen. At du bekymrer deg for litt hodepine og stikk og har tatt kontakt med lege pga. dette kunne vel og tydd på stress/angst.

Står det ellers bra til med deg? Skjer det noe på privaten? Er ting greit på jobb? Sover du godt?

Anonymkode: 4f0d7...fde

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er dessverre vanskelig å sette diagnoser på nett når man ikke er lege. 

Anonymkode: 80f5f...95b

Flaks jeg ikke ba om en diagnose da😉 bare lurte på om noen andre hadde lignende symptomer. 

Takk til de to andre for svar, jeg sover ganske dårlig for jeg har liten baby men ellers er det ingenting som har skjedd. Det er vel kanskje nok å ha baby 😅 

Anonymkode: bd476...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...