Gå til innhold

Har du gym crush/flørt selv om du har partner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Snok1 skrev (1 minutt siden):

Kall det interesse mer enn åpne invitasjoner. Det hender.

Det er hyggelig, jeg liker att bjuda på.

Bortsett fra -altså- på treningssenteret.

Jeg bare tenkte i forhold til det du uttrykte om tilgjengelighet, for det har med utstråling å gjøre. Er ikke alltid man er bevisst/skrudd på i forhold til det. Syns det er et interessant tema. 

Anonymkode: c7c87...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bare tenkte i forhold til det du uttrykte om tilgjengelighet, for det har med utstråling å gjøre. Er ikke alltid man er bevisst/skrudd på i forhold til det. Syns det er et interessant tema. 

Det skjer her og der, men ikke ofte. Jeg opplever det som en hyggelig interesse eller lett flørt og det er jeg ofte tilgjengelig for. 
Dersom det er sjekking det er snakk om er jeg av eller på, oftest av. Her er det veldig få arenaer hvor jeg er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (7 minutter siden):

Det skjer her og der, men ikke ofte. Jeg opplever det som en hyggelig interesse eller lett flørt og det er jeg ofte tilgjengelig for. 
Dersom det er sjekking det er snakk om er jeg av eller på, oftest av. Her er det veldig få arenaer hvor jeg er på.

Hvilke arenaer er det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke arenaer er det?

Som oftest nett hvor man i utgangspunktet kan være anonym og på foraer som legger tilrette for det.

Ellers kanskje i selskaper, på reiser og lignende. Jeg er som sagt av og på, oftest av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (9 timer siden):

Jeg svetter og stønner så jævlig på treningssenteret at sex og flørt er det siste jeg tenker på. Jeg er også helt sikker på at jeg utstråler hverken attraktivitet eller tilgjengelighet.

Litt pussig, for i prinsippet mener jeg at alle arenaer er flørte-arenaer. Det bare skjer ikke på treningssenteret.

Åh mener du det? Hva tror du damen som trener ved siden av deg tenker på når du stønner så j... på senteret?  Du tror ikke hun tenker  på sex da ? Eller er høy stønning normalt for deg i alle sammenhenger i det offentlig rom? Jeg hadde en stønner etter meg en gang mens jeg trente. Først løp jeg på tredemølle han kom etter og løp ved siden av meg, han begynte å stønne litt forsiktig. Jeg stoppet  og  satte meg på romaskin, han kom etter, han begynte å ro ved siden av meg. Jeg fjernet meg og satte meg på ergometersykkel og begynte å sykle, han kom etter og begynte å sykle ved siden av meg. Til tross for at det var mange ledige apparater lenger unna. Jeg gikk av sykkelen og begynte å trene vekter helt i andre enden av lokalet. Han diltet etter med en gang. Han måtte trene vekter rett ved siden av meg, og da  begynte han å stønne enda høyere,( han løftet ikke spesielt tungt heller ) og til slutt brølte han.. hørtes jo ut som han fikk tidenes orgasme 😂 😂... herregud måtte snu meg vekk i latterkrampe, så jeg gikk for å dusje. Da stoppet han opp med stønninga si og ropte: - Hey, hvorfor går du ? Ble bare rart...ble utetrening resten av den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jaa jeg trener til samme tidspunkt hver dag og har et gymcrush som gjør det samme. Vet at han er singel, men jeg er ikke. Fantaserer om han❤️

Anonymkode: 03af7...de9

Trashy

Anonymkode: 18060...541

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
fugl fønix skrev (10 minutter siden):

Åh mener du det? Hva tror du damen som trener ved siden av deg tenker på når du stønner så j... på senteret?  Du tror ikke hun tenker  på sex da ? Eller er høy stønning normalt for deg i alle sammenhenger i det offentlig rom? Jeg hadde en stønner etter meg en gang mens jeg trente. Først løp jeg på tredemølle han kom etter og løp ved siden av meg, han begynte å stønne litt forsiktig. Jeg stoppet  og  satte meg på romaskin, han kom etter, han begynte å ro ved siden av meg. Jeg fjernet meg og satte meg på ergometersykkel og begynte å sykle, han kom etter og begynte å sykle ved siden av meg. Til tross for at det var mange ledige apparater lenger unna. Jeg gikk av sykkelen og begynte å trene vekter helt i andre enden av lokalet. Han diltet etter med en gang. Han måtte trene vekter rett ved siden av meg, og da  begynte han å stønne enda høyere,( han løftet ikke spesielt tungt heller ) og til slutt brølte han.. hørtes jo ut som han fikk tidenes orgasme 😂 😂... herregud måtte snu meg vekk i latterkrampe, så jeg gikk for å dusje. Da stoppet han opp med stønninga si og ropte: - Hey, hvorfor går du ? Ble bare rart...ble utetrening resten av den dagen.

Du vet, det er forskjell på måten man stønner på under hard treningsøkt og under sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet, det er forskjell på måten man stønner på under hard treningsøkt og under sex? 

Ikke han tøysekoppen der nei.. han trente ikke hardt i det hele tatt, han løftet jo like lette vekter som meg jo 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fugl fønix skrev (21 minutter siden):

Åh mener du det? Hva tror du damen som trener ved siden av deg tenker på når du stønner så j... på senteret?  Du tror ikke hun tenker  på sex da ?

Har ikke peiling. Jeg merker kanskje at hun er tilstede, men hun er utenfor min fokus og oppmerksomhet. Jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling. Jeg merker kanskje at hun er tilstede, men hun er utenfor min fokus og oppmerksomhet. Jeg trener.

Trener jeg og, men jeg stønner ikke høyt for det...😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fugl fønix skrev (Akkurat nå):

Trener jeg og, men jeg stønner ikke høyt for det...😊

Til hva ønsker du at jeg skal bruke denne informasjonen jeg ikke har bedt om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hva ønsker du at jeg skal bruke denne informasjonen jeg ikke har bedt om?

Ditto....Du skrev jo at du stønner så jævlig på tr.senter .... hva skal jeg med denne informasjonen jeg ikke har bedt om ? 🤣 Hold den stønninga for deg sjøl, takk 😊 går ann å oppføre seg normalt på et senter, noen stønner og brøler bare for å få oppmerksomhet, huff får du ikke nok oppmerksomhet hjemme tenker jeg da.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trener ikke for tida. Men har fått med meg at folk treffes der, som alle andre steder. Folk crusher der det er andre av motsatt kjønn, som jobb, trening, eller annet

Anonymkode: be752...d0e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fugl fønix skrev (1 time siden):

Ditto....Du skrev jo at du stønner så jævlig på tr.senter .... hva skal jeg med denne informasjonen jeg ikke har bedt om ? 🤣 Hold den stønninga for deg sjøl, takk 😊 går ann å oppføre seg normalt på et senter, noen stønner og brøler bare for å få oppmerksomhet, huff får du ikke nok oppmerksomhet hjemme tenker jeg da.😊

Eeeeehhh, OK. Minn deg selv på at det er du som henvender deg til meg her. Dersom du finner meg plagsom, så vet du hva du trenger å gjøre. Som jeg har forklart har jeg fokus på trening (surprise!), og ikke på de jeg trener i samme rom som. Det fører til at jeg svetter og stønner. Jeg bruker mye energi der fordi jeg er der for å trene. Punktum. Dersom du har problemer med folk som svetter og stønner, er kanskje et treningssenter ikke et ste du bør oppsøke. Jeg bare nevner dette for deg for å gi deg et tiltrengt perspektiv. Bare hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeehhh, OK. Minn deg selv på at det er du som henvender deg til meg her. Dersom du finner meg plagsom, så vet du hva du trenger å gjøre. Som jeg har forklart har jeg fokus på trening (surprise!), og ikke på de jeg trener i samme rom som. Det fører til at jeg svetter og stønner. Jeg bruker mye energi der fordi jeg er der for å trene. Punktum. Dersom du har problemer med folk som svetter og stønner, er kanskje et treningssenter ikke et ste du bør oppsøke. Jeg bare nevner dette for deg for å gi deg et tiltrengt perspektiv. Bare hyggelig.

Snakk om å misforstå meg, du jeg har aldri sagt at svetting er et problem, hvor har du det fra? Har jeg aldri skrevet. Er stønning og brøling jeg reagerte på. Er du bestandig så selvhøytidelig, sur,krenket og usjarmerende eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fugl fønix skrev (3 minutter siden):

Snakk om å misforstå meg, du jeg har aldri sagt at svetting er et problem, hvor har du det fra? Har jeg aldri skrevet. Er stønning og brøling jeg reagerte på. Er du bestandig så selvhøytidelig, sur,krenket og usjarmerende eller?

For å gjenta meg selv:

Eeeeehhh, OK. Minn deg selv på at det er du som henvender deg til meg her. 

Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snok1 skrev (Akkurat nå):

For å gjenta meg selv:

Eeeeehhh, OK. Minn deg selv på at det er du som henvender deg til meg her. 

Over og ut.

Å såååå sur da? Hvor gammel er du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...